Gjest Gjest_trine_* Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Ungene var hos faren sin i deler av påsken, og han lot de se slipp jimmi fri. Dette er brn helt ned i fem års alderen, spør du meg så er dette sykt. Det er sex, dop, fyll og vold. Jeg ble skikkelig sint da de fortalte meg dette, viste ikke dem det sef. men tok kontakt meg farne med engang, men han mener at det ikke var så ille. jeg kan da ikke bare godta dette???? De er jo bare små barn? Noen som kan hjelpe med litt forslag for hva jeg kan gjøre
Gjest Pet Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Siden de allerede har sett filmen, er det ikke så mye du kan få gjort med det, men du kan jo si at du ikke ønsker at de skal se filmer med aldersgrense høyere enn 5 år. Om han tar det til etterretning, er jo et annet spørsmål....
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Det jeg mener, med senere filmer. Klikket noe jævlig på ham, men det når jo ikke frem. Å la barn se en slik film er helt sykt iallefall
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Ungene var hos faren sin i deler av påsken. Vi er vel bare såvidt begynt på påsken.
Gjest Pet Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Vi er vel bare såvidt begynt på påsken. ← Når man har samvær, deler man gjerne den tida ungene har fri fra barnehagen i to, så de var nok hos faren i den første delen av det som kalles påskeferien...
Wildy Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Kjenner den der. Mine jenter kom hjem fra pappahelg og hadde sett Ringenes herre, hele serien. Og det er filmer de IKKE får se her hjemme. ( Jentene er 9 og 11 år). Tok en samtale med far, men det førte ikke frem. For han syntes aldersgrensen på disse filmene var helt idiotisk og unødvendige. Så hva gjør man da?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Kjenner den der. Mine jenter kom hjem fra pappahelg og hadde sett Ringenes herre, hele serien. Og det er filmer de IKKE får se her hjemme. ( Jentene er 9 og 11 år). Tok en samtale med far, men det førte ikke frem. For han syntes aldersgrensen på disse filmene var helt idiotisk og unødvendige. Så hva gjør man da? ← Da driter man bare i det, da du ikke har noe du skulle ha sakt. Hvorfor lage seg problemer av ingenting?...Dere er håpløse kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Jupp han hadde ungene i halve barneh ferien. Syns spes slipp jimmi fri er skikklig ille. Vil at barna mine skal få være barn så lenge som mulig. Hvorfor introdusere et lite barn inn i voksenverden så tidelig. Da driter man bare i det, da du ikke har noe du skulle ha sakt. Hvorfor lage seg problemer av ingenting?...Dere er håpløse kvinner. Man kan vel ikke bae drite i det, er barna våres. Og det høres ut som om du er en slik fr som min ex. Like kynisk og teit
Wildy Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Da driter man bare i det, da du ikke har noe du skulle ha sakt. Hvorfor lage seg problemer av ingenting?...Dere er håpløse kvinner. ← Nei, jeg har tydligvis ikke noe med det. Men har det slått deg at det faktisk er en grunn til at det er anbefalt aldersgrense på filmer?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 barn vet jo ikke sitt eget beste. det er foreldre som skal skåne de. aldersgrensene er der av en grunn. barn har ikke godt av å se for skumle filmer, de blir mørkredde og utilpasse.
Fakse Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Det er ingenting du kan gjøre for å hindre han i å vise voksenfilmer til barna i fremtiden. Det eneste du kan gjøre er å forsøke å nå inn til hans fornuft. Det gjør du bedre med å snakke rolig, på en ikke annklagende måte og med gode argumenter. Har aldri hørt om men mann som blir overtalt til å skifte mening av at en dame "klikker noe jævlig på han", og din ex er sikkert ikke noe unntak. Skjønner godt at det var det du følte mest for der og da, men det er det minst taktiske du kan gjøre om du ønsker å nå gjennom til han for dine barns del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå