Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Etter å ha farget håret i maange år har jeg lyst til å gå tilbake til å bli min normale hårfarge, evt. litt lysere enn det. Nå har jeg omtrent sånn hårfarge, men har lyst på en farge a'la dette. Blir det veldig vanskelig å få til tror dere, og kommer det til å slite fælt på håret? Er det mulig å få det til selv eller MÅ jeg til frisør (forberedt på det ). Jeg har veldig lite peil på dette, tydeligvis
Gjest baby-E Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 å gå fra brunette til bondine er som regel veldig vanskelig. Det an veldig fort bli oransje. Anbefaller at du går til en frisør. Selv der kan det være vanskelig. Gjorde det selv for et år siden, og dt var temmelig problematisk.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Må forberede meg på å bruke myyye penger på dette altså? Huff..
Gjest baby-E Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Må forberede meg på å bruke myyye penger på dette altså? Huff.. ← Det kommer litt ann på frisøren. Jeg måtte avfarge håret mitt tre ganger, pluss at jeg jo farget det på nytt. Så det kan jo bli dyrt ja..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Det kommer litt ann på frisøren. Jeg måtte avfarge håret mitt tre ganger, pluss at jeg jo farget det på nytt. Så det kan jo bli dyrt ja.. ← Hvor dyrt ble det da, sånn ca? Hvis du husker
enelam Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 For guds skyld, ikke farg det hjemme! du kan riksikere at håret ditt blir orange, og tørt og sprøtt på null komma niks. sånn har det iallefall gått med de fleste vennene mine som har prøvd det der. men den fargen du skulle ha, den var forresten ikke såå lys da, så kan jo hende det går bra men vet ikke om jeg helt vil anbefale det. tror jeg kanskje ville gått til en frisør
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Nei, er ikke snakk om "bleika-bimbo-blond", for det hadde ikke kledd meg i det hele tatt. Jeg vil være mørk blond
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Men man kan vel ikke farge håret lysere? Man må vel bleke det først, og så farge det i en mørkere farge? *Dum*
Saeria Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Jeg har kke måttet bleke håret de gangene jeg ville ha det lysere. Hadde jeg det, hadde håret blit ødelagt for håret mitt er litt ømfintlig.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har kke måttet bleke håret de gangene jeg ville ha det lysere. Hadde jeg det, hadde håret blit ødelagt for håret mitt er litt ømfintlig. ← Så du bare farget det med en lysere farge? Ble det noe særlig lysere da? Endret 5. april 2007 av Bøllefrøet
Gjest Pet Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 Jeg har kommunefarget hår med en del grått, og farger det lys blondt hver 6-7 uke. Frisøren min bruker ingen bleking i det, kun farge.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 Hmm.. Så jeg må kanskje ikke bleke det da? Hadde jo vært det beste det.
Gjest Jadis Skrevet 5. april 2007 #13 Skrevet 5. april 2007 Jeg ville aldri, aldri, aldri gjort det hjemme. Jeg ville ikke gjort det uansett, siden det veldig sjelden blir fint med lyst hår på brunetter, men det er jo ditt valg. Bare gjør det hos frisør!
aline Skrevet 5. april 2007 #14 Skrevet 5. april 2007 ser ikke ut som for stor forskjell i farge, så det bør jo absolutt gå. Men enig med de andre, ville aldri aldri funnet på å gjøre det hjemme, gå til frisøren. hørte min tidligere frisør snakke med ei som skulle noe liknende, og da foreslo hun å stripe det først, i ett par forskjellige lysere nyanser. Ta det litt over tid, siden du også har en lysere hårfarge naturlig, så skulle en jo tro at det da også blir bra.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #15 Skrevet 5. april 2007 Jeg ville aldri, aldri, aldri gjort det hjemme. Jeg ville ikke gjort det uansett, siden det veldig sjelden blir fint med lyst hår på brunetter, men det er jo ditt valg. Bare gjør det hos frisør! ← Den hårfargen jeg linka til at jeg ville ha er omtrent som min egentlige hårfarge da Har farget det mørkt i mange år.
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #16 Skrevet 5. april 2007 Ikke farg håret hjemme, gå til frisøren med dette. Men du trenger ikke avfarging, det sliter sinnsykt på håret. Men du kan ha masse lyse striper i håret, og etter hvert så kan du stripe mer og mer. Det er mest skånsomt, og det ser veldig fint ut
Gjest Jadis Skrevet 5. april 2007 #17 Skrevet 5. april 2007 Den hårfargen jeg linka til at jeg ville ha er omtrent som min egentlige hårfarge da Har farget det mørkt i mange år. ← Aaaah - jeg trodde din egentlige hårfarge var som hun mørke.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #18 Skrevet 5. april 2007 (endret) Ikke farg håret hjemme, gå til frisøren med dette. Men du trenger ikke avfarging, det sliter sinnsykt på håret. Men du kan ha masse lyse striper i håret, og etter hvert så kan du stripe mer og mer. Det er mest skånsomt, og det ser veldig fint ut ← Takk, er vel det det blir til regner jeg med. Bare det at jeg er så utålmodig og skulle helst gjort det i går Endret 5. april 2007 av Bøllefrøet
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #19 Skrevet 5. april 2007 Aaaah - jeg trodde din egentlige hårfarge var som hun mørke. ← Nope, er sånn jeg er nå etter det er farget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå