Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har seg sånn at jeg skal konfirmeres nå i mai, men jeg finner ingen kjoler! Er så lite utvalg akkurat nå, og ingen av de jeg har prøvd har vært noe særlig fine.

Så jeg lurte på om det går ann å kjøpe f.eks en svart, ganske trang bukse, høyhelte sko, og en sånn silkebluse + smykker osv istedet ? eller blir det litt harry/upyntet på en konfirmasjon ? er litt usikker, og tror de fleste andre skal ha kjole eller bunad. jeg skal forresten konfirmere meg borgelig ;)

men om det er noen som vet om noen butikker som har et bra utvalg av kjoler, så hadde det også vært supert ! :) ( jeg ser helst etter en svart kjole, som ikke er så veldig lang, og kanskje uten stropper )

håper på svar ! :)

Endret av enelam
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor i landet bor du?

Jeg konfimerte meg borglig og de fleste hadde kjole eller bunad.Hva med skjørt?

Jeg finner ofte kjoler på Neste stopp. Hva slags kjole er du på utkikk etter?

Endret av Miracl3
Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg finner ofte kjoler på vivekes, det er ikke alt som er kjerring der ;)

Skrevet

Ok, takk :) jeg bor i østfold. noen som vet om noen flere butikker ?

tror jeg skrev litt om åssen kjole jeg var på utgikk etter, men iallefall ; jeg har mest lyst på en svart kjole, som ikke er så lang. som kanskje rekker til knærne.

også syns jeg det er veldig fint om den ikke har noen stropper, men bare sånn "tube". på en måte ;P men selvfølgelig, går jo selvsagt med stropper og.

så har jo jeg godt med hofter og da, sånn den bør kanskje ikke være sånn supertrang da, siden da spretter de jo bare ut ;P

så om jeg kjøper meg skjørt, og en fin bluse/overdel, tror dere det vil funke ? ;P

om jeg ikke finner noen kjole.

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg tror nok det vil funke helt greit ja :)

Gjest Tweek
Skrevet

Hvis det er en borgerlig konfirmasjon så er det vel ikke så høytidelig?

Hvis du har noen fine smykker, og pynter hårt skikkelig lekkert ;)

Eller så kan du jo finne skjørt.

Skrevet (endret)

Bukse kan funke kjempe fint. Sort dressbukse, sko med tynn hel som stikker ut, silkebluse i en fin farge, smykker som passer til, pen sminke og flott hår. Det blir garantert finere enn bunad.

Endret av Miracl3
Skrevet

Tusen takk, får se hva jeg går for :) siden skal dra til frisøren og få settet opp håret før sermonien, så da er det sikkert noe som ser bra ut ;P

er litt kjipt om alle syns du er harry som kommer i bukse og sånn, men jeg syns nå iallefall ikke det er harry. eller upyntet da, om man har noen fine smykker osv som Tweek sa :)

men på neste stopp. vet du om de har noen kjoler der nå ? for da kan jeg sikkert bare ta en tur til ski ;p

Skrevet

Klart du må bruke kjole. Er da så mange fine i butikkene.

Skrevet
Klart du må bruke kjole. Er da så mange fine i butikkene.

Er helt enig :danse:

Gjest Tweek
Skrevet

Du må jo se helt selv hva du vil gå i så lenge du pynter deg ;)

Hvis du egentlig vil gå med kjola bare at du ikke har funnet noen, ville jeg nok letet litt til, men det er jo borgerlig konfirmasjon og da funker det like bra med sort penbukse mener nå jeg ;)

Skrevet

Har lyst på kjole, men er bare det at jeg finner ingen :forvirret:

så om jeg ikke finner kjole, da må det vell bli enten bukse eller skjørt ;P

Skrevet
Tusen takk, får se hva jeg går for  :) siden skal dra til frisøren og få settet opp håret før sermonien, så da er det sikkert noe som ser bra ut ;P

er litt kjipt om alle syns du er harry som kommer i bukse og sånn, men jeg syns nå iallefall ikke det er harry. eller upyntet da, om man har noen fine smykker osv som Tweek sa :)

men på neste stopp. vet du om de har noen kjoler der nå ? for da kan jeg sikkert bare ta en tur til ski ;p

Kjempe fint å gå til frisøren først :) Ikke harry med bukse, personlig syntes jeg bunad er noe som ingen faktisk kler. Jeg har ikke vært innom neste stopp nå i det siste, men de pleier å ha noen. Vill jo tro at butikkene får inn mange kjoler nå mot 17 mai.

Skrevet

Endel brudesalonger har veldig fine selskapskjoler. Kanskje verdt å ta en kikk der?

Skrevet

Har du kikket i nettbutikkene? F.eks. H&M og La Redoute? Gjorde et raskt søk på La Redoute, og fant et par jeg syntes var fine:

Søt kjole (finnes også i svart)

Omslagskjole med hullbroderi (finnes også i svart)

Sexy kjole... (men ikke "too obvious")

Og to fra Asos (over 200-kronersgrensa, da, så der kommer nok toll i tillegg):

Kjole uten stropper (riktignok marineblå, men...)

Sort uten stropper

Vet ikke helt hva slags stil du har, men det kan være lurt å sjekke nettbutikkene! Lykke til i kjolejakten, det er vanskelige saker... Og hvis du ikke finner noe du liker, tror jeg buksedrakt med en pen bluse kan bli helt knall, evt et blyantskjørt med bluse til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...