linky Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg spiser 2 knekkebrød med som regel kaviar og lettost på til frokost hver morgen. hvor sunt/usunnt er egentlig kaviar? fikk litt sjokk da jeg så at den inneholder 38 g fett. andre forslag til hva jeg kan spise av sunt fettfattig pålegg? Endret 5. april 2007 av linky
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Egentlig vet jeg ikke helt, men jeg oppfatter kaviar som ganske usunt, mest pga. store mengder salt og sukker. Hva med makrell i tomat? Ikke fettfattig, men veldig sunt fett, og til og med kropper som slanker seg har godt av sunne umettede fettsyrer.
linky Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2007 Egentlig vet jeg ikke helt, men jeg oppfatter kaviar som ganske usunt, mest pga. store mengder salt og sukker. Hva med makrell i tomat? Ikke fettfattig, men veldig sunt fett, og til og med kropper som slanker seg har godt av sunne umettede fettsyrer. ← Jo, makrell i tomat er veldig godt, men ikke på knekkebrød jeg får heller prøve å kutte litt ned på kaviaren, spiser veldig mye av det. men roastbeef og andre gode skinketyper er sikkert godt på knekkebrød. jeg får bare bruke fantasien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå