Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det veldig lenge siden jeg har funnet en parfyme jeg liker..

jeg liker at de er lette, lfriske, itt søte (men ikke kvalmende), og så liker jeg et det er frukt/bær noter i den..

siste parfymer jeg har brukt.

light blue- d&g

cheap & chick fra ....

ruby lips (den blå nye) fra salvador dali

noa noa

den rosa med litt rose og bær duft fra body shop

det var dem jeg kom på i farta..

noen som kan komme med eks noen forslag...?

legger til at jeg er ikke så glad i hvis det er dominerende blomsterduft, og liker IKKE parfymer ala amout amour og poison..

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg vet ikke om den er kommet i butikkene her enda, men kanskje du kunne teste Valentino Rock'n'Rose? Den lukter litt rose, litt vanilje og litt frukt, og ikke så veldig påtrengende.

Skrevet

Sjekk ut Versace sine, de har kjempegode, jentete parfymer, uten å bli verken for søte eller "blomstrete".

Jeg har den som heter Bright Crystal akkurat nå, husker ikke hva den andre litt høye flasken heter, men den er også kjempegod

Skrevet
Red Delicious?

Eller Be Delicious?

jeg syns det blir for mye blomster duft av begge..

Skrevet
Sjekk ut Versace sine, de har kjempegode, jentete parfymer, uten å bli verken for søte eller "blomstrete".

Jeg har den som heter Bright Crystal akkurat nå, husker ikke hva den andre litt høye flasken heter, men den er også kjempegod

ja det skal jeg skjekke ut. kan huske at de har en rosa som skal lukte godt av..! time to pleasure, eller noe slik..

Skrevet
Jeg vet ikke om den er kommet i butikkene her enda, men kanskje du kunne teste Valentino Rock'n'Rose? Den lukter litt rose, litt vanilje og litt frukt, og ikke så veldig påtrengende.

den hørtes god ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...