Frey Skrevet 5. april 2007 #22 Skrevet 5. april 2007 Kjolen var kjempefin, men den matcher kanskje ikke alle brudekjoler så ville sjekket med bruden først for sikkerhets skyld. Og til du andre: ser ut til at kommunikasjon er mangelvare mellom deg og din forlover - og da har det mer hensikt å snakke med henne enn å klage sin nød her om at hun blir finere enn deg.
Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #23 Skrevet 5. april 2007 (endret) Selvfølgelig skal jeg høre med bruden Synes kjole nummer 2001 og 2002 her og var veldigvfine!! Kanskje spesielt den første egner seg best...?? Den 2002 så kanskje hvit ut?? http://www.agape-brud.no/cgi-bin/aga07/alb...ekstselskap2007 Endret 5. april 2007 av ice
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. april 2007 #25 Skrevet 6. april 2007 Jeg synes kjolen var nydelig jeg, hadde blitt kjempeglad hvis min forlover hadde valgt en så nydelig kjole Og til du andre her: Synes kanskje du ikke skal kuppe andre sin tråd, og er enig med de andre om at det blir litt vel brudegalskap og klage over at forloveren har valgt en for pen kjole (så lenge det ikke ballkjole eller en hvit en)...
Frey Skrevet 6. april 2007 #26 Skrevet 6. april 2007 Synes kjole nummer 2001 og 2002 her og var veldigvfine!! Kanskje spesielt den første egner seg best...?? Den 2002 så kanskje hvit ut?? Min forlover og jeg var på Agape på visning, og selskapskjolene er veldig fine. Dog er de lys rosa (som begge disse to jo er) veldig lyse og litt vanskelige å kombinere med bruddekjolene. De har jo nesten samme farge. Kan også anbefale deg å se på lilly.dk. Der har de flere flotte kjoler og i en hyggelig prisklasse.
naley Skrevet 6. april 2007 #27 Skrevet 6. april 2007 Ang agape kjolene, når vi så på de sa de at man kunne på mange velge farge på kjolen. Altså kjolen kunne leveres i flere farger. Så du kan jo se en kjole du liker på fasongen og høre med de om den er en av de som leveres i flere farger.
Gjest ice Skrevet 6. april 2007 #28 Skrevet 6. april 2007 Min forlover og jeg var på Agape på visning, og selskapskjolene er veldig fine. Dog er de lys rosa (som begge disse to jo er) veldig lyse og litt vanskelige å kombinere med bruddekjolene. De har jo nesten samme farge. Kan også anbefale deg å se på lilly.dk. Der har de flere flotte kjoler og i en hyggelig prisklasse. ← Ja det var noen fine der og!! Men problemet mitt blir da at eneste butikk i Norge som fører de kjolene er i Stavanger, og jeg føler jeg må prøve en sånn kjole...og jeg har nok desverre ikke muligheten til å dra dit for å prøve en kjole...er et stykke unna meg..
Gjest ice Skrevet 6. april 2007 #29 Skrevet 6. april 2007 Ang agape kjolene, når vi så på de sa de at man kunne på mange velge farge på kjolen. Altså kjolen kunne leveres i flere farger. Så du kan jo se en kjole du liker på fasongen og høre med de om den er en av de som leveres i flere farger. ← Aha, ja det skal jeg høre om da!!
Majabeth Skrevet 6. april 2007 #30 Skrevet 6. april 2007 Enig med de andre som synes at kjolen er fin!
Gjest vimse Skrevet 7. april 2007 #32 Skrevet 7. april 2007 (endret) Tråden er delt, debatten om forloverens kjole finner du her. vimse-mod Endret 7. april 2007 av vimse
Gjest DyneTryne Skrevet 7. april 2007 #33 Skrevet 7. april 2007 Oi .. stilig sofa. ← Typisk nettbymann-svar! Er du på nettby, tyr?
Branna Skrevet 7. april 2007 #34 Skrevet 7. april 2007 Kjolen er helt nydelig. Hvis ikke brudens kjole er veldig enkel, ser i hvert fall ikke jeg noe i veien for at du kan velge den. Men du bør jo naturligvis høre med henne. Hvis hun skal ha slør og hvit kjole, er det jo uansett lett å se hvem som er bruden. Min forlover skal ha ganske flott kjole, men den er sjokoladebrun, så da er det jo greit. Passer fint inn i høsttemaet i bryllupet.
Kykkelikokos Skrevet 7. april 2007 #35 Skrevet 7. april 2007 Ja det var noen fine der og!! Men problemet mitt blir da at eneste butikk i Norge som fører de kjolene er i Stavanger, og jeg føler jeg må prøve en sånn kjole...og jeg har nok desverre ikke muligheten til å dra dit for å prøve en kjole...er et stykke unna meg.. ← Hvilke kjoler? Agape finnes både i Oslo og i Bergen.
Gjest ice Skrevet 7. april 2007 #36 Skrevet 7. april 2007 Hvilke kjoler? Agape finnes både i Oslo og i Bergen. ← Her var det snakk om lilly.dk Lurer på om brudekjolen hennes er litt ala denne: http://www.kristinsbrudesalong.no/images/R.../li-001-big.gif Vanlig hals, mønster med gulltråder i og langt slep. Så da kan dere bedømme om de jeg har sett på blir for fine eller om jeg trygt kan ha de
*Emma* Skrevet 7. april 2007 #37 Skrevet 7. april 2007 Den lyse blå kjolen er nydelig. Tror den er svindyr. Mener jeg hørte noen her inne si for en tid tilbake at Alvina Valeta(valente?!)sine brudekjoler kostet rundt 40.000kr - selskapskjolen er nok ikke så dyre, men tipper den koster endel. Min forlover hadde lang, smal, stroppeløs lys lilla kjole....kjempe fint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå