Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja hva synes dere, kan jeg ha denne som forlover?? Er den fin?? For fin?? Er det noen som forresten har vært i denne butikken og har peiling på prisklassen på kjolene?? http://www.atelier-v.no/images/big/selskap_alvina9.jpg Endret 5. april 2007 av ice
Gjest Sabia Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg kan ikke se noen kjole jeg da... Edit: leif... Endret 5. april 2007 av Sabia
Gjest Sabia Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Det var bedre! Lekker kjole!! Hold hår og sminke enkelt så blir det ikke for fint. Men det kommer jo an på hvordan bruden skal være da.
Knøttet Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Nyyyyydelig kjole! Det kommer ann på bryllupet om du kan ha den eller ikke, hvis det er et veldig lite formelt bryllup ville jeg ikke gått i den, men om det er litt mer pyntet og "formelt" kan du absolutt gå med den
Gjest Pet Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Den var fin, men hadde vært finere dersom den ikke var strapless... Er ikke denne strapless-brudekjole-mote-periden forresten snart over? Den kunne godt hatt smale skulderstropper. Skal du bruke den som forlover i et kirkebryllup, synes jeg du bør ha et sjal over skuldrene.
Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Tenker det samme som deg Pet, ville hatt den med stropper. Men det kan jo godt hende butikken kan fikse?? For jeg føler jeg vil ha stropper!! Og selvfølgelig et sjal i kirken! Hår og sminke blir nok helt sikkert enkelt, er ikke av typen som bruker mye sminke. Og hvis det blir til at jeg drar og prøver kjolen, kommer jeg til å spørre bruden hva hun synes først! (Og mamma, for hun har og sett kjolen hennes!)
naley Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Jeg ville ikke hatt problemer med at forloveren min hadde en slik kjole
Gjest Vampyra Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Kan du ikke spørre bruden hva kjolen heter og hvilket merke det er? Da kan du søke den opp på nett så ser du Vet du hva slags dresscode de skal ha i bryllupet? (ja du vet jo at jeg synes kjolen er nydelig )
Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Vet ikke hva kjolen heter, men jeg har sett den nå da!! Den er "kremhvit" eller noe sånt......med mønster i front foran, med innlagte gulltråder...og langt slep På invitasjonen stod det faktisk ikke noe dresskode, men tror brudgommen skal ha kyss-meg-i-rævva-frakk eller hva det heter
Gjest Vampyra Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 lettere å si noe når man vet hvilken kjole det er Spør henne da!
Gjest Tyr Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 http://www.atelier-v.no/images/big/selskap_alvina9.jpg ← Oi .. stilig sofa.
MayaM Skrevet 5. april 2007 #13 Skrevet 5. april 2007 Nydelig kjole! Om bruden synes det er greit, så blir den nok knall fin! Jeg likte den veldig godt!
Aventis Skrevet 5. april 2007 #14 Skrevet 5. april 2007 Flott kjole!!! Knall blåfarge, så slipper du å forsvinne i mengden!
Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #15 Skrevet 5. april 2007 Oi .. stilig sofa. ← Gutter altså! Spurte sambo i går om han kunne ta en titt på bildet, så sier han -nei nei, vi skal ikke ha sånn sofa.... (vi driver og bygger hus, så er litt i de tanker )
Gjest Tyr Skrevet 5. april 2007 #16 Skrevet 5. april 2007 Gutter altså! Spurte sambo i går om han kunne ta en titt på bildet, så sier han -nei nei, vi skal ikke ha sånn sofa.... (vi driver og bygger hus, så er litt i de tanker ) ← ..Kjolen var lekker den, ice.
Saeria Skrevet 5. april 2007 #17 Skrevet 5. april 2007 Nydelig kjole og jeg ville ikke hatt noen problemer med at du brukte den om jeg var brud. Såvidt meg bekjent så syr de mye selv, om ikke alt, på Atelier-V. Min svigerinne kjøpte en av deres brudekjoler og gav rundt 10.000 for den på tilbud. Hvis denne kjolen er sydd av Atelier-V, så burde det ikke være noe problem å få stropper til heller. Den koster sikkert litt den kjolen, men brudekjoler pleir å være en del dyrere.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. april 2007 #18 Skrevet 5. april 2007 Det var en nydelig kjole, og du kan fint bruke den i et bryllup. De brudene som føler at forloveren blir finere enn dem selv, burde kanskje tenke over hvor god venninne de egentlig er. Ingen kan bli finere enn bruden, for bruden er veldig spesiell den dagen. Men syns de at forloveren er flott, så bør bruden være stolt over valget av forlover. En er ikke mye til venninne, når en er redd for at venninnen skal bli finere enn en selv. Brudegalskap kalles det, noe som tydeligvis blir mer og mer vanlig. Og er man redd for dette, bør man kanskje velge en "styggere" forlover, som ikke kan ta glansen fra en
Wildy Skrevet 5. april 2007 #19 Skrevet 5. april 2007 (endret) "IIIIIk... forloveren min vil se bedre ut enn meg... " Jupp... brudegalskap på sitt beste! Og til kjolen tråden startet med: Nydelig! Endret 5. april 2007 av Wildy
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 #20 Skrevet 5. april 2007 Personlig likte jeg ikke de greine på bryste på kjolen, men ellers var den kjempefin!! Men spør bruden hva hun syns først, for å være helt sikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå