Philippa Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Mange tråder om parfyme her for tiden... Hvilke parfymer har du kjøpt i det siste? Jeg har akkurat kjøpt Addict 2.
Gjest Sabia Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Jeg fikk akkurat Jadore i posten - som gave fra Costume etter å ha bestilt abonnement.
Armonia Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Har nettopp kjøpt "Emerald Dream" - Rstee Lauder
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Ingen.....jeg har egentlig for mange allerede. Men har lyst på Sweet sun fra Dior. Den er uten alkohol og kan derfor brukes i solen.
Gjest Fruktfat Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 fant endelig contradiction i amsterdam Er dårlig på å prøve nye parfymer, synes de lukter godt på andre men møkk på meg.
Parfumfreek Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 De siste jeg har kjøpt er: Absolu fra Rochas Fire Island - Bond no 9 (den var snacks) Har også kjøpt Incanto Charms fra Salvatore Ferragamo til min datter
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Den siste jeg kjøpte var Rock'n'Rose fra Valentino. Et kjede-kjøp fordi jeg ble stuck på Gardermoen. Nå angrer jeg, og synes den lukter likt alle andre rosa parfymer. Den lukter litt rose, masse vanilje og litt frukt. Ellers kjøper jeg ikke så mye parfyme mer, for jeg synes det meste lukter likt noe jeg allerede har. Jeg kunne imidlertid tenkt meg en flaske Chanel no. 5 og en ny Shalimar, og kanskje en av Agent Provocateur-duftene, men det er for langtidsprosjekter å regne.
cocco Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Jeg har nylig kjøpt: * Chanel Chance Eau Fraiche * Escada Summer Heat * Dior Addict 2
Gjest Vampyra Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Jeg har kjøpt Very Valentino Tipper jeg kjøper Nina Ricci neste helg når jeg reiser til London
Parfumfreek Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 Den siste jeg kjøpte var Rock'n'Rose fra Valentino. Et kjede-kjøp fordi jeg ble stuck på Gardermoen. Nå angrer jeg, og synes den lukter likt alle andre rosa parfymer. Den lukter litt rose, masse vanilje og litt frukt. Ellers kjøper jeg ikke så mye parfyme mer, for jeg synes det meste lukter likt noe jeg allerede har. Jeg kunne imidlertid tenkt meg en flaske Chanel no. 5 og en ny Shalimar, og kanskje en av Agent Provocateur-duftene, men det er for langtidsprosjekter å regne. ← Jeg synes Shalimar Light er knallgod! Er ikke så lett å få tak i lenger kanskje. Har også lyst på en eller annen variant av Agent Provocateur-duftene ja ... Har prøvd Eau Emotionnelle - veeeldig god ..!
Malou Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 (endret) Chanel Coco Mademoiselle Endret 5. april 2007 av Malou
Rexina Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Jeg har fått en litt stor prøve på Bright Crystal i det nyeste Det Nye, teller det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå