Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tråder om parfyme her for tiden...

Hvilke parfymer har du kjøpt i det siste? Jeg har akkurat kjøpt Addict 2.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sabia
Skrevet

Jeg fikk akkurat Jadore i posten - som gave fra Costume etter å ha bestilt abonnement.

Skrevet

Har nettopp kjøpt "Emerald Dream" - Rstee Lauder :hjerter_rundt:

Skrevet

Ingen.....jeg har egentlig for mange allerede. Men har lyst på Sweet sun fra Dior. Den er uten alkohol og kan derfor brukes i solen.

Gjest Fruktfat
Skrevet

fant endelig contradiction i amsterdam :) Er dårlig på å prøve nye parfymer, synes de lukter godt på andre men møkk på meg.

Skrevet

De siste jeg har kjøpt er:

Absolu fra Rochas

Fire Island - Bond no 9 (den var snacks)

Har også kjøpt Incanto Charms fra Salvatore Ferragamo til min datter

Gjest Deception
Skrevet

Den siste jeg kjøpte var Rock'n'Rose fra Valentino. Et kjede-kjøp fordi jeg ble stuck på Gardermoen. Nå angrer jeg, og synes den lukter likt alle andre rosa parfymer. Den lukter litt rose, masse vanilje og litt frukt.

Ellers kjøper jeg ikke så mye parfyme mer, for jeg synes det meste lukter likt noe jeg allerede har. Jeg kunne imidlertid tenkt meg en flaske Chanel no. 5 og en ny Shalimar, og kanskje en av Agent Provocateur-duftene, men det er for langtidsprosjekter å regne.

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt:

* Chanel Chance Eau Fraiche

* Escada Summer Heat

* Dior Addict 2

Skrevet
Den siste jeg kjøpte var Rock'n'Rose fra Valentino. Et kjede-kjøp fordi jeg ble stuck på Gardermoen. Nå angrer jeg, og synes den lukter likt alle andre rosa parfymer. Den lukter litt rose, masse vanilje og litt frukt.

Ellers kjøper jeg ikke så mye parfyme mer, for jeg synes det meste lukter likt noe jeg allerede har. Jeg kunne imidlertid tenkt meg en flaske Chanel no. 5 og en ny Shalimar, og kanskje en av Agent Provocateur-duftene, men det er for langtidsprosjekter å regne.

Jeg synes Shalimar Light er knallgod! Er ikke så lett å få tak i lenger kanskje.

Har også lyst på en eller annen variant av Agent Provocateur-duftene ja ... Har prøvd Eau Emotionnelle - veeeldig god ..! :sjenert:

Skrevet (endret)

Chanel Coco Mademoiselle

Endret av Malou
Skrevet

Jeg har fått en litt stor prøve på Bright Crystal i det nyeste Det Nye, teller det? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...