Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg har så lyst å bestille hair extensions fra qxl, men de fleste selger kun hår som er behandlet, altså helt glatt. Jeg har bølgete hår så da lurer jeg på om det kommer til å se helt dumt ut? Vet at jeg kan strekke og bølge extensions.. Ja, alt som er, men er liksom ikke interessert i å bruke 3 timer på badet hver morgen heller. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har krøller så ville jeg ikke anbefale deg dette. Jeg har nylig satt inn hairexntesions og fikk mange slette først..

Ettersom jeg har extensions er jeg interessert i å skåne håret mest mulig så jeg vill unngå føner o.l . Vi måtte sette inn enda flere med krøller etterhvert fordi mitt eget hår lå som en krøllete bølge øverst og skille så veldig merkbart ut. Jeg så helt rar ut .. Lang hockey som samboer min sa :P

Jeg hadde anbefalt en kombi av de to, det ble veldig fint på meg til slutt..

Gjest Keycha
Skrevet

Men har du bestilt fra internet? For kan jo bestille hår som er med krøller også...

Skrevet

Bestilte ikke fra internett nei. Men jeg regner med det blir omtrent det samme? Hun som gjorde det på meg bestilte fra en leverandør. Indisk hår.

Gjest Keycha
Skrevet

Ok, tror jeg satser på å kjøpe bølgete hår...:)

Skrevet
Ok, tror jeg satser på å kjøpe bølgete hår...:)

De bølgete jeg har strakk seg litt ut etter en liten stund.. Så de blir litt "slettere" enn det du ser på bildet tror jeg.

Skrevet

Jeg er frisør! Kjøp det strie håret og ta permanent på det! Verre er det ikke :) Er det ekte hår, så tåler det det aller meste=) Fortell meg hvilket merke det er, og jeg skal fortelle deg om det er bra=)

Gjest Keycha
Skrevet

Om jeg skal sende deg en privat mld LizT, hvordan gjør jeg det da? :D Funker det her inne?

Skrevet

<--------- nederst her står det PM trykk der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...