Gå til innhold

Hvilken deodorant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen her som hadde et uhell med en deodorant som smittet av, laget kvite merker på brudgommen.

Så er det noen som kan si hvilken deodorant som anbefales, som kanskje ikke lukter for mye heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn umiddelbart tenker jeg på de som lover at de ikke smitter av, og ikke synes. Lurer på om det var Nivea, eller Sterilan.

Vil tro at flytende er bedre enn presset pulver/sticks. Spør på et parfymeri, og post gjerne svaret her. Ble nysgjerrig selv :)

Gjest Sabia
Skrevet

Biotherm sin roll on er kjempefin. Lukter diskret, smitter ikke av og gir ikke hvite flekker. :)

Skrevet
Vil tro at flytende er bedre enn presset pulver/sticks. Spør på et parfymeri, og post gjerne svaret her. Ble nysgjerrig selv  :)

:Nikke: Ja, du har helt rett i det med presset pulver iallfall. Jeg hadde en slik en, og den lagde alltid hvite flekker på klærne mine, ikke noe pent!

Skrevet
Sånn umiddelbart tenker jeg på de som lover at de ikke smitter av, og ikke synes. Lurer på om det var Nivea, eller Sterilan.

Den gjennomsiktige fra Sterilan (som har et eget klistremerke med "ingen hvite flekker" eller noe i den duren) lager faktisk hvite flekker. Sånn til skrekk og advarsel! ;) Lønner seg å prøve ut den du ender opp med før den store dagen ihvertfall!

Skrevet
Den gjennomsiktige fra Sterilan (som har et eget klistremerke med "ingen hvite flekker" eller noe i den duren) lager faktisk hvite flekker. Sånn til skrekk og advarsel! ;) Lønner seg å prøve ut den du ender opp med før den store dagen ihvertfall!

Jeg bruker den, veldigfornøyd. Men ja den kan lage hvite flekker vist du har for mye av den. tynt lag og la den tørke før du tar på klærne så duger den bra. lukter ikke så mye men alkohol i den.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg får også hvite flekker på klærne av denne, faktisk mer enn av de vanlige til sterilan, så jeg kommer ikke til å bruke den hvertfall :)

Skrevet

Biotherm sin anperspirant er bra, men når jeg gifter meg kommer jeg til å smøre et tynt lag alu.korid under armene kvelden før.

Skrevet

Hvorfor det?hva er det for et middel?

hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Jeg er så "velsignet" med at jeg svetter en del. Blir jeg nervøs svetter jeg enda mer. :forvirret:

Biotherm holder gjennom de timene jeg er på jobb og til jeg kommer hjem for å dusje. Aluminiumsklorid som en kjøper på apoteket holder meg tørr i to-tre dager. Jeg smører et lag i armhulene (tørre) om kvelden. Lar det virke over natten og vasker meg under armene om morgenen.

Man bør ikke barbere seg under armene to dager før man smører alu.kloriden på, men det går fint an å barbere seg morgenen etter man har tatt det på.

Skrevet

Slenger meg på denne og takker for tipsene!! :)

Skrevet

Det som er med aluminiumskloriden er at man reagerer veldig forskjellig på den.

Noen klør vanvittig mye etter å ha brukt den, og for noen kan den til og med virke "etsende". Så det er ikke noe man bør prøve ut for første gang dagen før bryllupet..

Den bør evt heller brukes en periode i forveien, for virkningen holder en stund, og i tillegg er det mye tryggere når man skal barbere seg under armene.

Jeg bruker Neutral sin deodorant. Mild og fin, og jeg har aldri opplevd at den lager flekker. Men alt med måte tror jeg. Hvis man smører på et kjempetykt lag vil de fleste deodoranter smitte på en eller annen måte.

Skrevet (endret)

Jeg hadde helt vanlig Sterilan deo som jeg bruker hver dag.Gikk så fint så...

Eneste mannen fikk på seg var snørr fra vår lille brudepike som var fokjølet og ville kose på pappas skulder :ler:

Endret av *Emma*
Skrevet

man gnir vel ikke armhulene på brudgommen....? :overrasket::ler:

uansett må man la deodoranten tørke før man tar på klær..

Skrevet
Biotherm sin roll on er kjempefin. Lukter diskret, smitter ikke av og gir ikke hvite flekker.  :)

Enig i det, jeg brukte den på bryllupsdagen min.

Skrevet (endret)
man gnir vel ikke armhulene på brudgommen....?  :overrasket:  :ler:

uansett må man la deodoranten tørke før man tar på klær..

Nei men vi har flere bilder hvor jeg har armen "over skuldern hans" og da kunne det nok blitt flekker kanskje...men de ble jo tatt noen timer etter at jeg tok den på da....

(Sånn som dette feks. Men på noen av de andre har jeg armen lengere opp.....)

Endret av *Emma*
Skrevet (endret)

Jeg har funnet fram til to deodoranter som jeg liker godt.

Ikke smitter de og de holder lenge.

Kan anbefale Matis reponse corps beaute

eller Este Lauders Body Performance Deo.

Endret av panda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...