Gå til innhold

Flause!

Fremhevede innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

:sjenert: Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden..., men jeg må bare få lufte litt tanker...!

ÅÅÅÅÅHHH,FLAUSE!....

Jeg var å drakk med venner og bekjente, òg hadde en alle tiders gøy kveld!

Så var jeg med en kompis og vi hadde det gøy og sånn, har bare kjent han i et halvt år da, så vi er ferske venner for å si det på den måten. Men, så la meg, han og ei venninne av meg i senga hennes og bare lå der å preiket..., så....! JEG SLAPP EN FIS! Helt sånn ukontrollert, flaaaaaaaut! For venninnen min er det ikke så farlig da..., men var flaut når han var der...! Var jo ingen som sa noe som helst, vi bare forsatte å prate...!

Jeg er perfeksjonist, alt skal være perfekt...! Går å tenker på det DER hele tiden jeg...!

Hva hadde du tenkt om du var personen som var der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg hadde blitt mer overrasket over at venninna mi ble flau over en fis enn av fisen i seg selv.

Gjest Ulva35
Skrevet

Ingenting. Å slippe en fjert er helt normalt, og jeg tror fakisk ikke folk flest henger seg opp i det. Med mindre du fiser hele tida da :forvirret:

Gjest Lanyah
Skrevet
:ler: Jah...! Jeg vet jeg er rar...! Den luktet heldigvis ikke da... :sjenert:
Skrevet

Beklager men jeg måtte bare :ler: jeg.

Nei det er ikke noe gøy at noe sånt spolerer en ellers perfekt kveld, men det er jo ikke sikkert at han hengte seg noe oppi det siden ingen sa noe. Kan hende det er bare du som tenker på det, jeg tror ikke at jeg har tenkt noe særlig over at noen har fjertet i nærheten av meg ved et uhell, lenge etterpå. Går sikkert bra dette :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Den luktet heldigvis ikke da... :sjenert:

Da ser jeg i hvert fall ikke problemet.

Gjest Lanyah
Skrevet
Ingenting. Å slippe en fjert er helt normalt, og jeg tror fakisk ikke folk flest henger seg opp i det. Med mindre du fiser hele tida da :forvirret:

Jeg fiser aldri blandt folk..., ikke når kjæresten er i nærheten en gang! Såvidt når familen min er i nærheten...! :ler: Så neeeei, fiser nok ikke hele tiden. Mer normalt, tenker jeg! ;) ( :overrasket: , for et samtaleeme jeg måtte starte idag da :rodme: !)

Gjest Gjest
Skrevet

He he, du burde være glad du ikke er meg. For jeg lover deg at mine lukter :ironi:

og de lukter så jævlig at da hadde de to andre beina. Så den fisen var vel ikke så ille

Gjest Lanyah
Skrevet

Uff, ja! er vel noe bagatell jeg går å tenker på...! :sjenert:

Gjest Tweek
Skrevet

Hadde jeg vært han fyren hadde jeg nok ledd.. Det hadde jeg gjort hadde jeg vært meg også :ler:

Men på sånn haha du feeeeis, lol :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fiser så mye at samboeren min blir gal, he he. ikke tenk noe mer på det. Om noen dager så ler du av det

Gjest Lanyah
Skrevet

*prompe* :bukke:

Prøver å se morsomt på det...! Greitt å le av det, jeg ler alltid når andre promper...!

Jeg bare tenker på at han tenker annerledes om meg nå..., "æææsj, hun er ekkel!"

Gjest Tweek
Skrevet

Har du ikke sett reklamen for forsvaret eller noe, når jenta sitter i sofaen med 2 gutter å promper?

Skrevet

Huffda... Klarte nesten det samme idet jeg holdt på å sovne mens jeg, typen min og svigermor satt og så på film... Flaaaut!

Gjest Lanyah
Skrevet

Off, ja! Skjønner ikke hvorfor det skal være så flaut... :sjenert: ALLE gjør jo det?! (Bare ikke akkurat med fremmede og nye venner...)

Men, flaut er det uansett...! Æsj, er ikke kommet over det enda, det var jo to dager siden...!

Gjest Maxagaze
Skrevet

Damer fiser ikke, det er jo noe alle vet.

Tror nok ikke han vil se deg mer etter dette !

:ironi:

Gjest Lanyah
Skrevet
Damer fiser ikke, det er jo noe alle vet.

Tror nok ikke han vil se deg mer etter dette !

:ironi:

Noen ganger skulle en faktisk tro at dere gutter tenker slik...! :roll:

Skrevet

Dette er jo akkurat som Carrie i Sex and the city, hun prompa da hun var i senga med Big. Etter det gikk det flere dager før de hadde sex, og hun var sikker på at det var pga prompen. Men så viste det seg at det ikke hadde vært så farlig likevel, han var bare sliten eller noe :)

Gjest Maxagaze
Skrevet
Noen ganger skulle en faktisk tro at dere gutter tenker slik...! :roll:

Du så vel flagget.. ? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...