Philippa Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Har aldri handlet derfra, men de lave prisene frister jo... Leste en tråd her for en tid tilbake om at mange av varene antakelig kommer fra restlagre. Har også sett at de selger varer med gamle forpakninger og varer som har gått ut for flere år siden, og det frister jo ikke akkurat... Nå så jeg akkurat en tråd om at Id er tilbake i varelageret på SN igjen, og lurer derfor på om dette også kan være restvarer eller at den sminken har kort holdbarhet eller noe sånt. Noen som vet?
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Mineralsminke har uansett bortimot ubegrenset holdbarhet, så akkurat på den fronten ville jeg ikke vært noe skeptisk, i hvertfall.
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Jeg tipper at det sikkert er litt av hvert. Jeg har bestilt derfra mange ganger og har aldri fått gamle varer i hvert fall. Veldig fornøyd!
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg har aldri fått noen som er blitt brukt. MEn leste jo for en stund siden om ei som fikk krem med hår i og man så den var brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå