Rosenrød Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Var akkurat inne på SN og de hadde fått inn nye forsyninger av i.d! Fikk bestilt meg Warmth og Mineral veil til rett over 200 kroner tilsammen! Herlig!! Lurte også på hvilke sminkekoster dere bruker for å ta på dette? Kan man bruke den samme kabukien som man bruker til selve foundationen eller passer andre koster bedre til dette?
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Du kan gjerne bruke den samme kabukien. Pass på med Warmth-en, for den er ekstremt mørk i utgangspunktet, så du må bruke veldig, veldig lite for at det skal bli fint.
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2007 Ja, det vet jeg, trodde egentlig den var altfor mørk for meg, men så ble jeg sminket med den av hudpleieren min sist gang jeg var der, og det ble kjempefint! Så nå er cluet bare å få det til like fint som henne, hehe.... Har du noen påføringstips? Og hvor mye er bittelitt? Mineral veil tok hun også på meg, under foundationen tror jeg. Jeg trodde egentlig den skulle værtover foundation, men det går kanslke greit med begge deler?
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg bruker bare mineral veil på øyelokkene, for de har merkelig nok en fetere hudtype enn resten av meg. I begynnelsen brukte jeg det i hele ansiktet, og da over foundation og Warmth.
Parfumfreek Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Jeg bruker bare mineral veil på øyelokkene, for de har merkelig nok en fetere hudtype enn resten av meg. I begynnelsen brukte jeg det i hele ansiktet, og da over foundation og Warmth. ← Mineral veil er kjempefint på øyelokkene, og eventuelt under øynene også (tett inntil vippene) Med den på får jeg kajal osv til å sitte hele dagen
chanell Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Hva koster id foundation på SN? har så lyst til å prøve dette vidundret..... så sist jeg var hos hudpleier for å få vokset brynene mine så sjekket jeg farvene på id, så da vet jeg hvilken farve jeg skal bestille.
Sofia Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Var akkurat inne på SN og de hadde fått inn nye forsyninger av i.d! Fikk bestilt meg Warmth og Mineral veil til rett over 200 kroner tilsammen! Herlig!! Lurte også på hvilke sminkekoster dere bruker for å ta på dette? Kan man bruke den samme kabukien som man bruker til selve foundationen eller passer andre koster bedre til dette? ← Hei. Jeg har aldri bestilt noe fra Strawberrynet. Bestiller du fra den norske eller amerikanske siden? Hvordan fungerer dette? Hva koster det du har bestilt i Norge? Jeg bruker også ID men husker ingen priser i hodet. Hva med postgang og slikt? Moms på varer?... Hørte jeg grønn på netthandel....
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2007 Foundation koster ca 150 kroner, mot 400 her i landet. Jeg bestiller fra strawberrynet.com, tror ikke det er noen norsk side? Siden prisen er under 200 kroner, slipper en unna moms og toll.
chanell Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Er det noen her som har peiling på farvene til id? på SN har de foundation i medium, er det den samme som medium beige hos hudpleier, eller er det en farve som bare heter medium? tror det er medium beig jeg skal satse på??? har mørk brun hårfarve,å har mørk blå øyenfarve, huden er en gul undertone, blir ganske lett brun.
Rosenrød Skrevet 6. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2007 Nei, medium og medium beige er to forskjellige farger, de er sikkert blitt utsolgt for den som heter medium beige hvis den ikke er der. Medium er kaldere i fargen enn medium beige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå