Rikke Skrevet 5. april 2007 #1 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har fått meg vikarjobb for ca et halvt år som førskolelærer 2 (er egentlig utdannet faglærer). Min årslønn ligger da på 280 500. Er dette normal lønn for denne stillingen? Kan noen ellers sette meg mer inn i hverdagen til en såkalt førskolelærer 2? Er iallfall kjempespent og tror det kan bli veldig stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 6. april 2007 #2 Del Skrevet 6. april 2007 Du har kapret drømmejobben min! Du skal vel gjøre akkurat som alle førskolelærere gjør, være med på både planlegging av det pedagogiske og samvær med ungene. Samtidig er du ikke leder på avdelingen slik pedagogiske ledere er, så du har litt mindre ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #3 Del Skrevet 6. april 2007 Oi, det er nok drømmejobben min og! Når jeg har sjekka har vel lønna for førskolelærer vært på litt under 300 000... men det er vel om man er pedagogisk leder.. Dessuten så har jeg ofte sett på stillingsannonser fra Bærum, og der er det vel kanskje bedre lønn... Altså, da hender det at jeg ser noen på rett over 300 000. (Om jeg ikke husker helt feil nå da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Du Skrevet 16. mai 2007 #4 Del Skrevet 16. mai 2007 Så moro! Nett det samme skal eg ta til med til høsten!!!! men i 100% stilling. Når det gjelder lønn; sist eg sjekket hadde eg årslønn på 161000, og det er i 50% stilling...Det blir jo over 300 000 på full jobb... Lille Du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå