Gå til innhold

Han vingler.

Anbefalte innlegg

Gjest Not ment to be?
Skrevet

Har hatt et av og på forhold med en gutt i et år nå der han har hatt sterke følelser for meg men der jeg har holdt tilbake fordi jeg var redd for å bli såret. Etter mange tanker har jeg nå bestemt meg for å satse på dette forholdet og han vil det samme. Men, for et par måneder siden traff han en annen jente som han også fikk følelser for. Dette er visst noe som har ligget fra lengre bak i tid der begge har visst om hverandre og hatt en kontakt men det har aldri blitt til noe. Denne jenta er nå gift så at noe kan skje mellom dem er utelukket, noe han vet og sier selv. Men følelsene hans er jo likevel der, og følelsene for meg er jo også uforandret. Så hva gjør jeg? Går inn i et forhold vel vitende om forholdene og håper det går over, eller trekke meg tilbake igjen? Jeg merker dette er noe han tenker på når vi er sammen for gutten er fjærn og anderledes enn han pleier og jeg er livredd for å føle meg som den han endte opp med fordi hun andre var gift. Samtidig føler jeg heller ikke jeg kan presse han med dette siden det jo er jeg som har vinglet i et år nå.Jeg vil jo så gjærne få dette forholdet til å fungere.Noen gode råd? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke bli sammen med ham, du vil vel ikke ende opp som annet valget hans. Du ødelegger bare for din egen lykke ved å bli sammen med ham, han har jo en annen som står hjertet sitt nærmere.

Gjest Not ment to be?
Skrevet
Ikke bli sammen med ham, du vil vel ikke ende opp som annet valget hans. Du ødelegger bare for din egen lykke ved å bli sammen med ham, han har jo en annen som står hjertet sitt nærmere.

I følge han selv så stemmer ikke det, for den største plassen er det jeg som har.Ellers ville han aldri forsøkt å få dette forholdet til å fungere nå. Jeg er fremdeles redd jeg kan bli sittende med følelsen av å være 2.valget hans siden det jo er følelser for en annen i bildet. Og at han har følelser for denne jenta har han ikke lagt skjul på, selv om de ikke er like sterke som de han har for meg så er de jo fremdeles der. Det er problemet mitt for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.

Skrevet

Ikke la frykten stå iveien for kjærligheten. Hvis hjertet ditt vil ha han så ta sjansen. Skal man la frykten for å bli såret, dumme seg ut el styre deg kommer du aldri til å finne ekte kjærlighet, for når man risikerer å elske noen risikerer man samtidig å bli såret - de to følelsene er hver sin side av samme sak, og man kan aldri skille de.

Go for it!

Skrevet

Jeg ville trekt meg unna. Grunnen er at han har følelser for dere begge. Det ville for meg vært uaktuelt og være sammen med en som tenker på en annen.

Du vil uansett bli hans annetvalg rett og slett fordi han ikke kan få hun andre. Den han ikke får vil bli den som han setter på en pidestall og beundrer fordi han aldri vil oppleve hverdagen med henne. Dermed blir hun perfekt på alle måter.

Løp før det blir for vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...