Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sa utrolig lyst pa extensions clips.Noen som vet hvor pa netter jeg kan kjope disse?

Jeg leter og leter,men finner ikke en god side....hmmm!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om en side som heter www.saras.no eller noe i den duren.

Gjest Keycha
Skrevet

Var inne på denne siden nå og det såg litt interessant ut, noen som har testet det ut??

Gjest Odense
Skrevet

Jeg har dette håret fra saras, veldig bra kvalitet, holder seg lenge og det er enkelt og feste på og av.. :)

Gjest Keycha
Skrevet

Men hvordan fester du det og klarer du det alene? Og hvor lenge varer det? :)

Skrevet (endret)

jeg har noen kjøpt på bobbys..aldri brukt..

vet om en som selger sine..som også er noe..(står i salgstråden hennes hvertfall)

Endret av FashionySara
Gjest Odense
Skrevet
Men hvordan fester du det og klarer du det alene? Og hvor lenge varer det?  :)

det er som noen små klemmer du fester på håret, som noen bitte små kammer :)

Det varer kun en dag, du har det på om morgonen og tar av om kvelden. Virker vondt å sove med de. Det tar ca 15 min og få alt på plass og dandere håret til en bra frisyre, jeg bruker og krølle det, ser litt mer glam ut da..:) Tar ett min. og ta det ut igjen..

De detter IKKE av, sitter som støpt...:)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Treningsvenninnen bruker slike. Jeg skulle hørt på henne da jeg kjøpte meg extensions... :sjenert:

Hun sier man bare kan dra hardt i dem og de faller ikke av. Ikke kan man se at det ikke er ekte.

Jeg har tenkt å kjøpe slikt hår på ebay fra ett firma der, hairangels eller noe slikt. Koster ikke mer enn 300 kr og så går det sikker an å få en deal på det med summen på pakken ang toll... ;)

Gjest Keycha
Skrevet

Men funker dette selv om jeg har bølgete hår? Vil ikke det se litt unaturlig ut?

Gjest Keycha
Skrevet

Sjekka ut den bobbys siden, men hvordan vet man hva man bestiller? Er jo ingen bilder?

Skrevet

click-on-and-off sitter dårlig. Kjøp heller tape-on-and-of :) Dette kommer som en anbefaling fra meg som frisør :)

Gjest Keycha
Skrevet

Men du som er frisør, hva tror du om hår som man kjøper over internet?

Skrevet

Vanskelig å si før jeg vet hvilket merke det er. Noe er bra kvalitet og en anbefaling, andre typer er bare svada og en gullgruve for de som selger.

Skrevet

Mo Lounge på Grünerløkka bruker håret fra saras.no iallefall, så det kan ikke være så ille?

Skrevet

Ja, saras.no er det ikke noe galt med i det heletatt. det er 100% ekte hår osv... men det er clips. clipsene er dårlige synes jeg, og må byttes ut ganske ofte... Det er det eneste dumme med clips. De tape systemene er mye bedre, og sitter i opp til 6mns uten at du trenger å ta de av=)

Skrevet

qxl har det meste de gitt, men det de mangler en god del ganger er kvalitet!!! :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor får man tak i sånn "tape" som det nevnes her?

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Christin_*
Skrevet

Anbefaler Sara's click on, click off. Det er de med klemmene. I motsetning til va hun frisørdama her inne sier, synes jeg disse klemmene er fantastiske! De jeg kjenner som har samme type er enige. Du kan rive hardt i de uten at de løsner. Fantastiske!!!

Er mange frisører som selger dette merket. Du kann gå inn på www.saras.no for å lese mer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...