alicante Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Heisann! Jeg er på utkikk etter kule bodyer (evt. andre babyklær) med artig tekst, a'la - pappa'n min er kulest i verden. Det kan gjerne være engelsk tekst også. Jeg har så lyst til å gi dette til min kjære samboer i "ventegave", men finner ikke noe særlig på nettet. Om det er noen som har tips ville jeg bli kjempeglad! Alicante
Eliza Doalot Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Name-it hadde i hvertfall noe slikt, vet ikke om de har det nå, da. Name-it blir solgt omtrent overalt hvor det selges barnetøy (ikke de store kjeedene som Cubus ol) Dessuten er det faktisk endel interiørbutikker som selger barnetøy, og jeg er ganske sikker på at jeg har sett noe slikt i noen av dem...
Minnie27 Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Her har de noe (kjøpte selv en My Daddy Rocks - body) http://www.nappyhead.co.uk/
Grooo Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Stempler til 99 kr for alfabetet på Panduro, farge på samme sted. Ta en titt i hobbybloggen min så ser du hvordan jeg har gjort
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Jeg har sett fine og gøyale fra davis and goliath. Har sett body hvor det står "too cool to drool"
G.A. Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Vi har to søte bodyer fra Cubus, på den ene står det "MOM+DAD=ME", og på den andre står det "Daddy forever!" Løp og kjøp, påskeaften har Cubus 30% avslag på hele butikken!
Grendel Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Hva med denne? Daddy's little metalhead http://www.metalbabies.com/detail-design.p...m_category_id=9 De har mye annet kult her også =) http://www.metalbabies.com/
Fakse Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Kom over et norskprodusert klesmerke i en designerbutikk her om dagen. Det er tre kompiser som står bak, de hadde funnet ut at det var for mye søte og nudelige babyklær til gutter, så de ville lage noe litt mer macho. Der jeg var hadde de body eller t-skjorte i "guttefarger" som brun, grønn og liknende, og det var trykket mange kule tekster på magen. Husker ikke hva merket het(noe med "Ugly baby clotes" ellerno?), men kanskje noen andre vet?
Susannah Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Kom over et norskprodusert klesmerke i en designerbutikk her om dagen. Det er tre kompiser som står bak, de hadde funnet ut at det var for mye søte og nudelige babyklær til gutter, så de ville lage noe litt mer macho. Der jeg var hadde de body eller t-skjorte i "guttefarger" som brun, grønn og liknende, og det var trykket mange kule tekster på magen. Husker ikke hva merket het(noe med "Ugly baby clotes" ellerno?), men kanskje noen andre vet? ← Ja, de leste jeg om også! Men tror du jeg husker hva de het da....
Fakse Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Ja, de leste jeg om også! Men tror du jeg husker hva de het da.... ← Men jeg fant dem jeg. Google er min venn http://www.uglychildrensclothing.no/
Chelsea Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 www.uglychildrensclothing.no Selges bl.a. på Pur Norsk Se her Ellers har du t-skjortene fra Exist, se her
Chelsea Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Var visst litt treg til å legge inn innlegget mitt, jeg..... Men tanken var god.
Gjest Veronica Mars Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 thinkgeek.com har en del kule, synes jeg da. Men de er veldig nerdete.
alicante Skrevet 6. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2007 Tusen takk for mange gode tips, alle sammen! Her var det jammen masse artig å velge mellom
Grendel Skrevet 6. april 2007 #16 Skrevet 6. april 2007 Det var litt av en pris for en body på Pur Norsk!! 320 for en body, OMG! Skjønt de var utroooolig kule...
Fakse Skrevet 6. april 2007 #17 Skrevet 6. april 2007 Det var litt av en pris for en body på Pur Norsk!! 320 for en body, OMG! Skjønt de var utroooolig kule... ← Kostet det samme i butikken, så det er nok fordi det er "designer" klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå