Gå til innhold

Sluttet å se etter symptomer, er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter å ha prøvd i nesten 3 år, så har jeg sluttet å se etter symptomer. Jeg føler hver mnd at nå har vi klart det, men så kommer mensen. Hver mnd føles annerledes.

Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke unormal.

Det er jo helt normalt.

Det er bedre å forvente seg det "verste" enn å bli skuffa hele tiden.

Tror det er bra jeg at du ikke forventer deg å bli gravid,for da blir du ikke så såret/skuffet som hvis du hadde forventet deg det.

Lykke til!Det skjer nok skal du se.

Skrevet

Tror nok du er ganske normal ja:) Jeg fant selv ut at jeg ikke skulle se etter symptomer mer, etter å ha prøvd siden aug.-02 (ikke så lenge, men slet med laange sykluser og hadde gravi.-symp. hele tiden). Tok test etter test som viste ikke gravid, ble jo kjempe deprimert av dette.

Så tok jeg en test på dag 52 denne syklusen (pga at jeg gikk til fotterapaut) så noen dager etter begynte jeg å få vanvittig ømme bryster, gikk med dette 1 uke ca., så nærmest "kastet" min mann meg inn på bade for å teste og der ble det jammen meg TO BLÅ :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange har symptomer...og det har mye med mentalitet å gjøre. Jeg hadde faktisk melk i brystene da min venninde var gravid...Å hei!!Det er ikke bare du som inbiller deg ting.Ønsker deg lykke til! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

ok..skrivefeil..men hva så?Håper dere får føle 'lykken' snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...