Mrs B Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Skal gifte meg i juni og leter etter en lett parfyme som lukter godt men ikke er "tung". Noen forslag?
Gjest Faith Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Gucci EdP II. Firkantet massiv glassflakong, rosafarget parfyme. Den er søt, men ikke kvalmende, frisk, uten å bli for lett, og lukter rett og slett bare nydelig.
Kylling Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Gucci EdP II. Firkantet massiv glassflakong, rosafarget parfyme. Den er søt, men ikke kvalmende, frisk, uten å bli for lett, og lukter rett og slett bare nydelig. ← Jeg har den grønne versjonen, og den brukte jeg da jeg giftet meg i fjor sommer. Den er nydelig!
Gjest Deception Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg har den grønne versjonen, og den brukte jeg da jeg giftet meg i fjor sommer. Den er nydelig! ← Det er ikke snakk om samme duft. Enten mener du den klassiske gulgrønne Envy, eller den nye Envy Me2. Gucci EdPII finnes bare i en versjon.
Parfumfreek Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Er enig i at Gucci EdPII kan være et bra valg. Prøv også Ralph Lauren’s Romance
Philippa Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 For tiden er Dior Addict 2 min favoritt. Lett, litt søt og veldig god.
Gjest synseren Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Miracle summer fra Lancome er lett og frisk og lukter rent synes jeg.
Saeria Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 L'eau D'Issey (gjerne sommervarianten) er også lett, frisk og ren.
Mediocre Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Miracle summer fra Lancome er lett og frisk og lukter rent synes jeg. ← Enig!
Parfumfreek Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Sier meg også enig med de som har foreslått 5th Avenue og Kenzo d'ete, i tillegg til de andre jeg har nevnt. Reis rundt og prøv noen av de som har blitt foreslått, mange av disse er dufter som passer til de fleste. Men smak og behag da, det er jo du som skal ha den på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå