Gjest *Magica* Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hvordan var ditt første kyss? Husker ikke helt mitt, men jeg var tretten - fjorten og himla forelska.
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Jeg husker mitt ordentlige første kyss. Anders sto der med sine lekre, våte lepper. Han kyssa meg, og jeg snudde meg og løp. Ja, jeg var faktisk forelska.
Lillie Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Nabogutten fikk den æren Var i forbindelse med en eller annen lek (kan det ha vært "kyss, klapp eller klem"?), jeg var 12 år, han var noen år eldre. Siden var vi faste "klinevenner" i noen år, helt til jeg fikk meg kjæreste.
Mediocre Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Med nabogutten! Vi lekte kysseleken som gikk ut på at jentene skulle fange gutta å kysse dem (Jeg er rask ) Han er et par år yngre enn meg. Tror jeg var 8-9 år på den tiden
Gjest Frysepulver Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Det var i barnehagen. Vi skulle stille opp to og to utenfor døren før vi skulle inn, han stod først med sin kompis, jeg bakerst med en venninne. Likevel ble han og jeg ropt inn først, så da vi stod ved tørkeskapet og hang inn de våte dressene så vi på hverandre og så kysset vi et kjapt nuss En som jobbet der kom selvfølgelig forbi akkurat da, så vi ble litt "mobbet" av de voksne og vi var dødsens flaue selvfølgelig Har gått på skole med han senere og til høsten møtes vi på reunion Dog er min barndoms store forelskelse helt over, men blir jo hyggelig å se han igjen
Liskat Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Hehe, hvis jeg husker riktig var jeg ca 11 og vant et kyss i kyss-klapp-og-klem-poker. Altså, jentene spilte poker der man fikk poeng, og fikk man nok poeng vant man f.eks. et kyss fra gutten som var premie
Gjest Jadis Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Denne måtte jeg svare på, for jeg kom på det da jeg satt og spiste middag i stad. Det var på en skikkelig bygdefest, jeg var småfull, og han hadde lyst på et ligg, men fikk det ikke. :bena i kryss:
Lipstick Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Tja, første kysset var da veldig vått, mener jeg å huske. Ikke det beste jeg har opplevd Holdt tellingen til ca. 7 gutt jeg kysset, for da var det virkelig en stor ting å kline med noen! Det var nok før et kyss ledet til noe mer, hihi
Lipstick Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Det var i barnehagen. Vi skulle stille opp to og to utenfor døren før vi skulle inn, han stod først med sin kompis, jeg bakerst med en venninne. Likevel ble han og jeg ropt inn først, så da vi stod ved tørkeskapet og hang inn de våte dressene så vi på hverandre og så kysset vi et kjapt nuss En som jobbet der kom selvfølgelig forbi akkurat da, så vi ble litt "mobbet" av de voksne og vi var dødsens flaue selvfølgelig Har gått på skole med han senere og til høsten møtes vi på reunion Dog er min barndoms store forelskelse helt over, men blir jo hyggelig å se han igjen ← Ah, jeg kysset forresten en del da jeg var barn, jeg og. Jeg og nabogutten var kjærester, og skulle selvfølgelig gifte oss og få mange unger. Vi hadde faktisk et eget lite hus i hagen som vi drev og kysset i. Det var veldig romantisk
LilleMy28 Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Han var den kjekkeste gutten på mils omkrets og "alle" var forelsket i han, men av en eller annen grunn valgte han meg... Vi var først sammen sommeren 1988 (han 14 år og jeg 12 år), men da holdt vi bare hender, de ble slutt noen måneder og så ble vi sammen igjen i november. 13.januar hadde vi vårt første kyss, med tunge og alt, det var utrolig spennende, men jeg husker at det var litt ekkelt med tungen, hehe. Så var vi av og på ett års tid før en lang pause, men jeg var forelsket i han hele tiden selv om det var slutt. Natt til 1.mai 1992 møttes vi på tivoli og vi endte opp med å kline nede ved innsjøen, det regnet og vi ble klissvåte, men det betydde ingenting for vi var i 7.himmel sammen. Så det ble det virkelige "første" kysset som virkelig betydde noe følelsesmessig, blir fortsatt varm inni meg av å tenke på det.... mimre mimre. Noen uker etterpå møttes vi igjen på fest og til den siste slowdansen så han meg rett i øynene og spurte om jeg ville være jenta hans.... Sukk.... så romantisk. Etter det var vi sammen i to år og han var den virkelig store ungdomskjærligheten min, og han pleide å synge til meg: Jan Teigens "Min Første kjærlighet" Hvor har disse romantiske gutta blitt av? Men deillig å mimre til, og lukten av grønn Ekstra tyggegummi minner meg til stadighet på det kysset i 1992....
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Hopper over kysseleker. Det første "ordentlige" kysset var da jeg var 13, med en skikkelig kjekkas på 15. I et instrumentrom, av alle steder. Det var stort! Eneste som ergrer meg i ettertid er at jeg burde ha hatt et annet soundtrack. "Lady in Red" er så harry at jeg får grøsninger nedover ryggen den dag i dag. Men men, det var ikke jeg som styrte musikken, og med tanke på valget hans er det kanskje like greit at det ikke ble oss. *mimre* ← Mitt første kyss var med en snowboard-kjører jeg traff på klassetur da jeg var 15. Var egentlig veldig forelska i en annen i klassen (som også var forelska i meg, fant jeg ut), og kyssa egentlig denne ukjente, eldre gutten mest for å gjøre han andre sjalu. Tror det virka, men det ble aldri oss heller. Og ang. snowboarderen, fikk jeg panikk pga. dårlig samvittighet fordi jeg følte jeg hadde brukt ham, og overså ham resten av turen Etter det kyssa jeg to andre gutter jeg ikke var forelska i. Begynte å gi opp kjærligheten i en alder av 16. Men fant da drømmemannen til slutt
fuerza Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Jeg var 9 år. Vi var et trekløver som alltid hang sammen, to gutter og jeg. En dag var ene gutten borte på sommerferie og dermed var det bare meg og han andre igjen. Vi satt i hagen til kompisen vår på et dissestativ og bestemte oss for å kysse. Og så ble vi kjærester. Men vi turde ikke si til han andre kompisen at vi var kjærester, så vi lagde et kodeord for når vi snakket om gøy vi synes det var å kysse Vi skulle gifte oss og være sammen for alltid, men når vi endte på forskjellige skoler mistet vi kontakten. Er så koselig å tenke tilbake på dette
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Vi var først sammen sommeren 1988 (...) 13.januar ← Da var jeg 3 måneder gammel
Lipstick Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 Da var jeg 3 måneder gammel ← Følte den blei litt sånn gni det inn at hun er eldre enn deg
Gjest Veronica Mars Skrevet 6. april 2007 #15 Skrevet 6. april 2007 Mitt første kyss var med en av naboguttene. Vi var 3-4 år gamle, og brødrene våre på 6-7 sa at vi ikke turte å kysse. Så da satt vi oss mitt i en vanndam og kysset. Deretter var det flasketuten peker på-leker o.l gjennom i 12-15 årsalderen, det første som virkelig betydde noe kom ikke før enda senere.
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #16 Skrevet 6. april 2007 Følte den blei litt sånn gni det inn at hun er eldre enn deg ← Håper ingen følte seg såret av kommentaren min. Bare litt morsomt når jeg så det årstallet!
Anglofil Skrevet 6. april 2007 #17 Skrevet 6. april 2007 Det var sommeren 2006, da jeg enda var 19 år. Var på politisk festival i Spania. Det var en kjempegøyal tur og jeg stortrivdes. For første gang i hele mitt liv ble jeg lagt merke til, noe som var litt gøy. Jeg kom tilbake til hotellet mitt. Var rimelig sliten, hadde vært på forelesninger på universitetet hvor denne poltiske festivalen fant sted. Husker det som det var i går. Utenfor hotellet sto det en kar, meget kjekk, rundt min alder, blå øyne og blondt hår (jeg tror det var en brite). Det var ganske sent på kvelden og jeg hadde kjøpt noe å drikke (altså vann). Jeg skulle inn på hotellet da jeg hørte en stemme bak meg. Jeg skjønte ikke helt hvem han først pratet til, så jeg snur meg litt forvirret rundt. Han smiler sjarmerende til meg, vi sier noe til hverandre, som jeg ikke husker i all forfjamselsen. Jeg er ikke vant til at gutter legger merke til meg. Én ting er at spanjoler som ikke kanskje er så vant til blonde jenter med blå øyne, og at det er derfor jeg fikk oppmerksomhet. Noe annet er en brite som antagelig er vant til jenter med nogenlunde samme trekk som meg, samtidig som han i tillegg antagelig kunne få hvem han ville. Dette høres kanskje overfladisk ut, men jeg vil tippe han var meget populær. Vel, uansett, denne karen fulgte meg altså til heisen og jeg gikk inn i den. Jeg regnet med at han skulle til sin egen etasje, så jeg lot som ingenting, jeg tenkte at han umulig kunnne være interessert i meg. Den tanken streifet meg ikke engang. Så spurte han, sånn helt ut av lufta, om jeg var sikker at jeg ikke ville være med han på rommet sitt i 6. etg (jeg bodde i 9. etg)?(!) Jeg ble rimelig sjokkert, klarte ikke å få ut et ord og det førte til at jeg bare tok heisen videre opp til 9. etg, og han fulgte meg helt til hotellrommet mitt. Jeg ble forvirret og hadde ingen anelse om hva jeg skulle gjøre, så jeg sa det rett ut; "I'm not used to this". Ihvertfall så smilte han bare, og sa; "It's easy, no need to worry". Jeg ble ganske sjokkert og visste ikke hva jeg skulle gjøre da han plutselig kom mot meg, trakk meg i mot meg og leppene våres møttes. Det ble prøvende i starten og han sa; "You're a great kisser" og det utviklet seg til et tungekyss. Det ble et heftig kyss, plutselig sto vi ute i gangen ved hotellrommet mitt og klinte og jeg ble rimelig opphisset kan man jo si. Jeg fikk veldig lyst til å gå hele veien, men foruften vant tilslutt, så jeg dyttet han tilsutt lett fra meg og takket for kysset. Så lukket jeg døren bak meg og gikk til sengs. Han banket på 6 ganger på døra mi. Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg er glad for at jeg faktisk stoppet, for jeg vil at første gang skal være med en spesiell, men på mange måter angrer jeg også. For jeg kommer aldri til å glemme munnen hans, hvordan det føltes, og smaken av peppermynte og en anelse alkohol. Det ville være å lyve hvis jeg ikke sa at det var godt. Og slik var mitt ordentlig kyss. Ehm. Mvh Yvonne
Knøttet Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 Husker ingen kyss fra barndommen, så da får jeg ta det jeg regner som mitt første ordentlige kyss. Jeg var 17 år, gikk på folkehøyskole og hadde besøk av han som senere kom til å bli kjæresten min. Klokken var over elleve, og vi fikk ikke lov til å ha besøk etter elleve på skolen, så jeg og x stod på trappa til skolen og skulle ta farvel. Jeg ga han en klem, og plutselig, helt uventet kysset han meg! Jeg ble helt forfjamset og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre ...Noe han sikkert forstod, for han sa at han ville ha besøk av meg to dager etterpå så han kunne lære meg Husker at jeg var såååå glad, og at det var varmt, deilig og altfor raskt over *smile og mimre*
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #19 Skrevet 9. april 2007 Jeg var 15 da jeg fikk mitt første ordentlige kyss Det var en jeg holdt litt på med, og som jeg ble sammen med i hele 5 dager ca. Uansett, så satt vi å så på film og jeg var litt halvtrøtt. Plutselig så skjedde det bare og vi klinte masse, og var var godt til å kysse og jeg var
Mirepoix Skrevet 9. april 2007 #20 Skrevet 9. april 2007 (endret) Yvonne: så utrolig søt historie! Åh, får første kyss følelsen i meg så må fortelle om den:P hehe Er ganske stille og forsiktig av meg, så er ikke den som blir mest lagt merke til på fester osv.. Så tenkte litt som deg, at han umulig kunne vært no interessert.Selvom han stirra så sykt hele tia:P hehe ("hva er galt følelsen" kommer frem her) Han spurte ihvertfall om jeg hadde lyst til å sitte på fanget hans. Noe som ble litt "tøysa" bort.. *angrer*. Endte ihvertfall med at vi tilslutt satt sammen i sofaen og prata, også ble det kyssing både da, og før han måtte dra<3 Var og er fortsatt 18 da jeg fikk mitt første kyss=) På en måte skulle jeg ønske det skjedde med en jeg var sikklig forelska i ,og i en sikklig romantisk stund=P hehe *som på film, hehe* Endret 9. april 2007 av Mirepoix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå