Gjest Frøken Titt Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg har blødd i 2 uker nå. I begynnelsen så så det ut som ordentlig mensen. Dere vet med litt leverklumper og sånt. Jeg bruker Yasmin-pillen, og har brukt den i over et halvt år. Bivirkninger har jeg ikke hatt noe av bortsett fra veldig lite blødninger den første måneden. Jeg lurer litt nå på om kjæresten min og sexlivet vårt kanskje gjør at jeg blør i stedet? At det ikke er blødninger? For jeg skal jo ikke blø midt inni brettet? Og nei, jeg har ikke klamydia eller andre ting.
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Sannsynligvis er det bare pillen som gjør det. Jeg begynte selv å blø av Diane etter å ha gått på det i 2-3 år, og jeg blør også av masse annet. Gå til legen, så får du kanskje en henvisning til gynekolog for å sjekke ut alt mulig annet for sikkerhets skyld, og deretter kan du prøve noe annet (og håpe at du ikke blør av det også.)
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Har nettopp vært hos GU... uff, de pillene funker drit bra på meg bortsett fra blødningene da. Vil ikke på nye, men ja... kanskje lurt å ta en tur (selvom han mente at yasmin var best for meg). Men kanskje det er lurt å ha en pillestopp for en 7 dagers tid? Jeg har jo hoppa over mensen i 3 mnd nå. Kanskje kroppen "tvinger" frem en slags mensen? Den siste dagen har jeg ikke blødd. Bare litt rent blod, men det tror jeg kom fra rifter etter sexen. takk for svar.
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Det bedrer seg sannsynligvis hvis du ikke hopper over mensen så lenge av gangen også ja, så du bør vel prøve det før du skifter merke.
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Det bedrer seg sannsynligvis hvis du ikke hopper over mensen så lenge av gangen også ja, så du bør vel prøve det før du skifter merke. ← Ja, jeg tror jeg velger meg en menstruasjon nå og håper på bedre tider. Takk.
brumma* Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Men kanskje det er lurt å ha en pillestopp for en 7 dagers tid? Jeg har jo hoppa over mensen i 3 mnd ← Tipper det er derfor du blør. Jeg bruker også Yasmin, og hvis jeg utsetter mensen for lenge får jeg mellomblødninger. De gir seg ikke før jeg har en pillefri uke!
Gjest bada Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Tipper det er derfor du blør. Jeg bruker også Yasmin, og hvis jeg utsetter mensen for lenge får jeg mellomblødninger. De gir seg ikke før jeg har en pillefri uke! ← Det tror jeg også, det er helt vanlig med mellomblødninger når man utsetter mensen.
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Ahh, ok. Ja for GU sa jeg kunne hoppe over mensen i 4 mnd, men tydeligvis så liker ikke kroppen min det da. Da har vi nok funnet forklarigen på de mystiske blødningene. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå