SuperNova Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Leste parfymetråden, og begynte å mimre over de første parfymene jeg brukte. - Date Den lilla(rosa), røde og svarte var favorittene - Le Jardin Uttalt løsjadin. Den var litt dyr og jeg følte meg ikke så rent lite ekstravagant når jeg pøste den på - Indra og Isa Dette var parfyme fra billigbutikken i byen, en slags forgjenger til Nille. Jeg syntes de luktet skikkelig vondt, men vond parfyme var bedre enn ingen parfyme. Tror de kosta 10 kroner for en liten flaske. Er det noen andre som husker disse?? Ellers var det veldig viktig ikke å ta parfyme på halsen eller ved ørene, i tilfelle man møtte en kjekkas som ville kline. Ikke at det skjedde, men det var best å være forberedt, mente venninnene mine og jeg...
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Date og sun moon and stars. Og jo...red door. Æsj. Ikke glem exclamation!
Gjest *Magica* Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Rive Gauche. Fikk den av kjæresten, som nok ikke visste at den var forbudt å bruek for noen under seksti. Visste ikke det jeg heller, så det gikk helt fint. Hadde utrolig nok ikke Date, men syntes flaskene var bare sååå fine...
Gjest Pax Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 (endret) På den tiden brukte jeg Kölnwasser. Jo... Også hadde jeg en flaske Apple Blossom stående hos mormor som bare var min, og jeg fikk låne Blue Gras (luktet som lano ) og Ma griffe carven av henne også. Endret 5. april 2007 av Succubus
Mediocre Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 (endret) Tommy Girl fra Tommy Hilfiger. Sikker på alle jentene hadde sånn. Veldig god lukt egenlig da, men ikke så veldig spennende når 200 andre jenter gikk med samme Populært med parfymetråder for tiden, gitt Edit: Kom på en til, mer Eu de toilette denne her da, Impulse tror jeg den het. Små sprayflasker man fikk kjøpt på dagligvarebutikk. De hadde forskjellige lukter og farger på sprayen (husker rosa,grønn,hvit). Tror jeg har en gammel en i et skap et sted.. Endret 5. april 2007 av Mediocre
Eliza Doalot Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 -Samba -Den grønne Salvador Dali-leppa, het den Laguna? -Wanderbilt
gladidag Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Tror eg er litt eldre enn dere...men Date var en slager når eg gikk på ungdomsskolen og, og Alexandra i frotte sprayboks! også var Paris, Ysatis, Poison, Anais Anais, Le Jardin og Chloe =), de to hadde eg,topp...spesielt for de heldiggrisene som reiste til Syden og fikk handlet på taxfree...og forøvrig kom hjem med overkule Ball gensere..
Gjest *Tara* Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Date .. og senere ble det Anais-Ainais .. uskyldig ungpikeduft og vakre var vi
Gjest bamsemums Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 Tommy Girl fra Tommy Hilfiger. Sikker på alle jentene hadde sånn. Veldig god lukt egenlig da, men ikke så veldig spennende når 200 andre jenter gikk med samme ← Husker at vi også brukte denne parfymen, sier vi da jeg snakker for flertallet av jentene i klassen
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 Sunflowers fra Elizabeth Arden var en hit! Lurer på om den finnes ennå? Ellers gikk det i de forskjellige Sambaduftene og diverse parfymer fra Body Shop, f.eks. jordbærolje (søøøøøøøt) og Fuzzy Peach.
Arkana Skrevet 5. april 2007 #13 Skrevet 5. april 2007 Date og Exclamation var vel de to store husker jeg. Ja, og så var det en periode hvor alle skulle bruke White Musk fra Body Shop.
Fantasia Skrevet 5. april 2007 #14 Skrevet 5. april 2007 Gul Date var det ypperste av lukter i vår verden. Husker også noen bittesmå, tynne, lange grønne rør med en rund, grønn plastkork på toppen. Tror de luktet epleaktig. Disse var gode, man fikk de på Vita (?)
Saeria Skrevet 5. april 2007 #15 Skrevet 5. april 2007 *mimre* Her var alle de poppis duftene nevnt jo! Date, Exclamation, Samba, White musk. I midten av tenårene var også Hugo Boss Woman poppis der jeg bodde.
Philippa Skrevet 5. april 2007 #16 Skrevet 5. april 2007 Date, Samba og Laguna var noen av de første parfymene jeg hadde. Skulle ønske jeg hadde en liten prøve på alle parfymene jeg noen gang har hatt... Hadde vært gøy å luktet på de nå.
Gjest Eir Skrevet 5. april 2007 #17 Skrevet 5. april 2007 Date og Exclamation var de jeg hadde selv, husker også at Sunflower og Samba var store. Og jeg husker også da de Dali-parfymene kom, de var litt ekstra fine. Det var også en Unisex-duft som var nokså populær en stund, var det Calvin Klein som hadde den?
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #18 Skrevet 5. april 2007 Ja, date og explamation husker jeg, men bruke dem ikke... Men jeg hadde en periode med white musk fra body shop og de høye flaskene fra hm med skrå kort. Husker jeg likte den blåe så godt.
Rosenrød Skrevet 5. april 2007 #19 Skrevet 5. april 2007 Sikkert CK1 du husker, den var veldig populær.
Gjest Talula Skrevet 5. april 2007 #20 Skrevet 5. april 2007 Husker at Date var veldig populært, husker spesielt den oransje. Også Tommy - Girl etterhvert, alle jentene luktet det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå