Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Da går jeg å legger meg etter en lang dag med jobbing, og litt mobbing av edel-mari..

Den store myke senga venter på meg, og jeg skal legge meg på skrå over hele driten fordi jeg kan og fordi det er best.

I love you all :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta!

Jeg kan også legge meg på skrå over hele senga! :-D (Er så vanskelig å få lagt meg når jeg er alene hjemme... :sjenert: )

Skrevet (endret)
Da går jeg å legger meg etter en lang dag med jobbing, og litt mobbing av edel-mari..

:legrine:

Ja, dei mobbeinnlegga våre fekk jammen ikkje stå lenge, før modden kom og fjerna dei.;) Typisk! Det var heller hovudinnlegget til Edel-Mari som burde ha blitt sletta, spør du meg! Men ho er no litt underholdande og då, ho der Edel-Mari. :ler:

Sov søtt.:)

Endret av Mirabella76
Gjest Tweek
Skrevet (endret)
Jeg kan også legge meg på skrå over hele senga! :-D (Er så vanskelig å få lagt meg når jeg er alene hjemme...  :sjenert: )

Skrått er best :sjarmor:

Jeg har å vanskelig for å legge meg da, og kan gjerne sitte opp til morgenen selv om jeg så vidt klarer å holde hode oppe. Men jeg kan jo ikke holde på sånn, så jeg må prøve å bli flink, hehe.

Endret av m@msen
Skrevet

Tråden er ryddet

m@msen

(mod)

Gjest Tweek
Skrevet

For en hukommelse jeg har.. Jeg kan ikke huske jeg skrev noe mer i det innlegget m@msen har redigert.. :klø:

Gjest Tweek
Skrevet

Den kunne jo passet da :-D

Bare ikke kg foran, bare glemskekopp? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...