Gå til innhold

For syk til å jobbe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snufsa_*
Skrevet

:forkjola:

Jobber deltid på et serveringsted på fjellet, lager litt mat og står i kassa og betjener kunder. Jeg skulle ha jobbet nå i påsken, men er selvfølgelig blitt forsjøla. Tett og rennende nese, en del hosting og nysing, og tett i hodet, sliten og sår i halsen. Forhåpentligvis føler jeg meg frisk og rask imorgen tidlig, men frykter at jeg ikke gjør det. Bør jeg unngå å gå på jobb, selv om jeg ikke er febersyk og type nær døden? Jeg vil jo helst ikke omgås mat og kunder når jeg er full av snørr og basselusker, men samtidig er det jo høysesong på jobb og det er derfor ganske stort behov for meg. Penger hadde også vært kjekt, men er man syk så kommer jo ikke det først.

Jeg har aldri ikke gått på jobb pga av sykdom før så vet ikke hva som er vanlig jeg. Så hva ville du gjort, gått på jobb eller blitt hjemme å blitt frisk til helga?

Gjest Tweek
Skrevet

Ta å gå å legg deg nå, og prøv å bli bedre til i morgen. Så ser du da :)

Er du fortsatt veldig forkjøler og hoster og snørrer som bar det ville ikke jeg gått..

Skrevet

Enig. Men det kan også hende at du kan gjøre andre ting. Dersom du vil på jobb selv om du er snørrete og sånn, kan du jo bare ringe sjefen din og høre hva han/hun syns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...