Gå til innhold

Hvor mye skal du DRIKKE i påsken?

Anbefalte innlegg

Gjest Edel-Mari
Skrevet

nå er det påske og man kan slå seg mer løs i alkoholen!!!!!!

hvor mye skal du drikke?

jeg har ferie "hele året" og drikker en del men er ikke helt alkoholiker. jeg skalnok drikke nesten hver dag utenom på søndag. da har jeg lille jenta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Edel-Mari
Skrevet
:ler: jeg stemte i alle fridagenene. :ler:
Skrevet

Jeg mener sånne spørsmål passer bedre på Snikk-snakk...

Gjest Tweek
Skrevet

Bombe..

Jeg skal ikke drikke, for jeg skal jobbe hele påska.

Skrevet (endret)

Enig. Jeg fikk litt flashback fra ungdomsskolen, ja. "Skarru drekka i hælja eller?"

:ler::ler:

Endret av m@msen
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Skal nok ikke drikke annet enn vann, melk, brus og kaffe. Kanskje jeg tar meg en kopp kakao eller te. :)

Endret av m@msen
Skrevet
Enig. Jeg fikk litt flashback fra ungdomsskolen, ja. "Skarru drekka i hælja eller?"

:ler:  :ler:

Jeg og!

Stemte "drikker ikEK"

Skrevet (endret)
Jeg og!

Stemte "drikker ikEK"

Der sa du noe, jeg tror også jeg skal ta meg et par glass med ikek i morra, hvis det er noen som selger det på skjærtorsdag da selvfølgelig :hoho:

Endret av Meaty
Skrevet

Det blir nok ikke så mye, har ikke vært full siden 1980-tallet, men da ble jeg så fyllesjuk en gang at jeg ble liggende uten å få sove i over en uke, og jeg klarte ikke å snu meg i senga eller klare å rekke juiceglasset ved siden av senga, og jeg hørte traktorer og bilder svaiet på veggen, men jeg mistet ikke virkelighetsoppfattelsen, jeg visste det var innbildning, men fy fanken hvor smertefullt det var, har ikke drukke meg full etter det greiene der.

Skrevet
Det blir nok ikke så mye, har ikke vært full siden 1980-tallet, men da ble jeg så fyllesjuk en gang at jeg ble liggende uten å få sove i over en uke, og jeg klarte ikke å snu meg i senga eller klare å rekke juiceglasset ved siden av senga, og jeg hørte traktorer og bilder svaiet på veggen, men jeg mistet ikke virkelighetsoppfattelsen, jeg visste det var innbildning, men fy fanken hvor smertefullt det var, har ikke drukke meg full etter det greiene der.

Det hørtes da fryktelig ut!

Skrevet
Det hørtes da fryktelig ut!

Det værste jeg har opplevd i hele livet.

Skrevet

Mobbe for bommert på tastaturet: Greit, alle bommer da av og til :)

Mobbe noen som har skrivevansker: Ikke greit, og det er ikke tilfellet her.

Det var vel ikke verre enn det tror jeg...

Skrevet
nå er det påske og man kan slå seg mer løs i alkoholen!!!!!!

hvor mye skal du drikke?

jeg har ferie "hele året" og drikker en del men er ikke helt alkoholiker. jeg skalnok drikke nesten hver dag utenom på søndag. da har jeg lille jenta.

Er det det som er høydepunktet med noen fridager? At man kan drikke mer?

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Mobbe for bommert på tastaturet: Greit, alle bommer da av og til  :)

Mobbe noen som har skrivevansker: Ikke greit, og det er ikke tilfellet her.

Det var vel ikke verre enn det tror jeg...

Flere mobber jo hele dama i de fleste trådene her ser jeg. Jeeyyy...kuuult. :forvirret:

Hun har blitt mobba ut av forumet her før, og nå skjer det søren meg igjen.

Ikke skjønner jeg at dere som latterliggjør henne ikke forstår at dere ikke fremstår som et fnugg bedre.

Endret av Frøken Titt
Skrevet (endret)
Flere mobber jo hele dama i de fleste trådene her ser jeg. Jeeyyy...kuuult.  :forvirret:

Hun har blitt mobba ut av forumet her før, og nå skjer det søren meg igjen.

Ikke skjønner jeg at dere som latterliggjør henne ikke forstår at dere ikke fremstår som et fnugg bedre.

Er det så rart egentlig, når ho skriver så masse bullshit! Men du er kanskje enig i alt tullet ho lirer ut av seg?

Eg er heilt enig med deg i at ein bør ha respekt for andre personar, og andre sine meiningar! Men når det blir så ekstremt som med Edel-Mari, så blir det rett og slett for dumt!

Endret av jolie
Gjest Edel-Mari
Skrevet (endret)
Jeg mener sånne spørsmål passer bedre på Snikk-snakk...

å herregud ja nå er den her. slapp av.

:ler:  :ler:

hehe. var litt på kødd da men alle skjønner ikke kødd her.

Jeg og!

Stemte "drikker ikEK"

skrivefeil. hvis du ler av dette har du et godt liv. da ler du lett i allefall.

Fy faen så slemme dere er.

Greit nok, kanskje TS er et troll men det kan man umulig vite, derfor så skjønner jeg ikke at man henger seg opp i det så lenge man ikke vet.

Dere sitter jo regelrett å mobber en annen bruker her. Voks opp (det verste er at dere som mobber virker voksne). Å mobbe en for en skrivefeil som tydeligvis er en bommert på tastaturet er jo helt på trynet. Skam dere.  :forvirret:

Over til saken: Skal ikke drikke. Skal kose. :kose:

tusen takk. miloline var her før. var alltid snill. kankje jeg sletter meg igjen.

Er det det som er høydepunktet med noen fridager? At man kan drikke mer?

ja jeg liker det. hva såÅ???

Endret av jolie
Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Er det så rart egentlig, når ho skriver så masse bullshit! Men du er kanskje enig i alt tullet ho lirer ut av seg?

Eg er heilt enig med deg i at ein bør ha respekt for andre personar, og andre sine meiningar! Men når det blir så ekstremt som med Edel-Mari, så blir det rett og slett for dumt!

Reager så mye du vil, men å hetse henne, å skrive om henne i nye tråder også videre syns jeg er så lavt og ikke minst slemt. Blir helt sjokkert her over hvordan folk jager henne rundt her nå. :overrasket:

Endret av jolie
Skrevet

He he....eg kopierte visst innlegget ditt før du forandra det, Frøken Titt.:)

Skrevet

Tråden er ryddet

M@msen

(mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...