Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 jeg har flere menn. det tragiskekomiske er att denne ene har en 22 cm lang og STOLT PIKK. den andre har en pusling på 15 cm. i tillegg så er den kjempe tynn!!!!!!!!! det kiler jo bare hvis vi knuller. jeg har funne ut at lengre pikker HAR MYE MER Å SI ENN HVA FOLK HER PÅSTÅR!!! fordi::::::::: en med 22 centi.m når ofte opp til g-punktet OG til e-punktet. et punkt som ligger veldig langt opp. han er den eneste som treffer dette punktet. ingen har klart det før. og han ga meg min første vaginale orgasme. lengre pikker er best og lengden har masse å si. en gjennomsnittspenis som for ex er TJUKK når jo ikke opp til dette punktet. så slutt å trøste menn med "småe" peniser her om att dem duger selvom fordi at om de har tykke kukker. de når aldri opp til e-punktet. ****sikler****
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 jeg må legge til att menn med lange kukker også treffer et punkt bak i analen på oss jenter selvom vi ikke har analsex
Gjest Tweek Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 MOden du var! Den på 15 kan være likegod, men hvis den i tillegg er veldig tynn så kan du jo ikke sammenligne den med å størst er best. Hva om den på 22 hadde vært dritttynn? det hadde jo vær som å ha sex med en lang blyant
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 MOden du var! Den på 15 kan være likegod, men hvis den i tillegg er veldig tynn så kan du jo ikke sammenligne den med å størst er best. Hva om den på 22 hadde vært dritttynn? det hadde jo vær som å ha sex med en lang blyant ← personangrep er det beste forsvar. kvakksalvri. nei den er ikke like god for den når ikke OPP til e-punkt eller punktet i kjedeveggen som går mot analen. ja jeg vet jo at 22cm og tynn ikke hadde vært noe deilig. men jeg vil frem til at tykkelse har ingenting å si så lenge den ikke er lang I TILLEGG. fordi den når ikke opp til disse puntennne.
Gjest :) Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Så flott! Pusling på femten cm, det er den vanlige størrelsen det. 22 cm er i tilfelle noe helt spesielt stort. Er du uerfaren?
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Så flott! Pusling på femten cm, det er den vanlige størrelsen det. 22 cm er i tilfelle noe helt spesielt stort. Er du uerfaren? ← nei hvis du har fulgt med på innleggene mine har jeg vørt borti det meste og er veldig SEKSUELT frigjort<1111 ja femten er gjennomsnitten. veldig stort med 22? ja det er stort, men ikke FOR STORT. denne mannen treffer i allefall de riktige PUNKTENE. skjønner du ingenting? det kan ikke en gjennomsnitt gjøre.
Gjest Pax Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Siden g-punktet kan nås med en pekefinger er en gj. penis mer enn stor nok.
Scorpina Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Tråden ryddet. Det oppfordres å vise hensyn og avstå "hakkingen" på hverandre. Scorpina (mod)
Gjest Fjesingen Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 nei hvis du har fulgt med på innleggene mine har jeg vørt borti det meste og er veldig SEKSUELT frigjort<1111 ja femten er gjennomsnitten. veldig stort med 22? ja det er stort, men ikke FOR STORT. denne mannen treffer i allefall de riktige PUNKTENE. skjønner du ingenting? det kan ikke en gjennomsnitt gjøre. ← Seksuelt frigjort? De fleste som har et godt og harmonisk sexliv driver ikke å praler med det i tide og utide. Det blir litt som de "tøffe gutta" på skolen som føler at de må være store i kjeften for å få oppmerksomhet.
Scorpina Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Tråden ryddet - nok en gang. Hold dere heller til saken. Personangrep o.lign er ikke særlig fruktbart i en debatt. Scorpina (mod)
Mirabella76 Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Tråden ryddet - nok en gang. Hold dere heller til saken. Personangrep o.lign er ikke særlig fruktbart i en debatt. Scorpina (mod) ← Eg synst ikkje det TS skriver, oppfordrar til ein seriøs debatt! TS har starta tråden kun for å framheva sine personlige egenskapar, som dei aller fleste andre ser på som negative egenskapar! Og då må det vel vera lov til å reagera?
Wildy Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Bare sånn til oppklaring... G-punktet ligger ikke spesielt langt inn i, hos langt de fleste er det knappe 2-5 cm inn. Så for å nå inn dit trengs slettes ikke en spesielt lang pikk. Med litt erfaring og trening kan du heller bruke sjedemusklene til å få g-punktet ned og fram slik at det blir bedre stimulert under samleie. Og da blir det god sex uansett størrelse på pikken.
Gjest hallå Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Eg synst ikkje det TS skriver, oppfordrar til ein seriøs debatt! TS har starta tråden kun for å framheva sine personlige egenskapar, som dei aller fleste andre ser på som negative egenskapar! Og då må det vel vera lov til å reagera? ← TS har startet denne tråden for å kødde med oss. Hun er et lite troll:-)
Mirabella76 Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 (endret) TS har startet denne tråden for å kødde med oss. Hun er et lite troll:-) ← Veit du det, eller berre trur du det? Det virkar som om ho meinar det ho skriv - for ho kjem jo med liknande innlegg stadig vekk! Men er ho virkelig eit nettroll, så må moderatorane sjå til å få fjerna henne!!!!!! Endret 4. april 2007 av Mirabella76
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 Siden g-punktet kan nås med en pekefinger er en gj. penis mer enn stor nok. ← JEG VET JO DET!!! men jeg snakker om e-punktet og punktet i ANALEN Å!!!!!!!!!
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #17 Skrevet 4. april 2007 Eg synst ikkje det TS skriver, oppfordrar til ein seriøs debatt! TS har starta tråden kun for å framheva sine personlige egenskapar, som dei aller fleste andre ser på som negative egenskapar! Og då må det vel vera lov til å reagera? ← ja men jeg går ikke å kaller opp folk. jeg snakker om ei gruppe mennesker.!! hold tråden MIN rein nå!!
Mirabella76 Skrevet 4. april 2007 #18 Skrevet 4. april 2007 JEG VET JO DET!!! men jeg snakker om e-punktet og punktet i ANALEN Å!!!!!!!!! ← Trur du må vera den einaste som har høyrt om e-punktet! Kanskje du har noko som ingen andre har?
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 TS har startet denne tråden for å kødde med oss. Hun er et lite troll:-) ← jaja. på den igjen. akkuratt som før når jeg ble jaget ut herfra.' skulle ønske miloline var her. hun var snill i allefall.
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #20 Skrevet 4. april 2007 Trur du må vera den einaste som har høyrt om e-punktet! Kanskje du har noko som ingen andre har? ← du må være uerfaren. det finnes jo. en slags "ball" laaaaaaaangt inn i kjeden som er litt hard. treffer man den noe FÅ gjør så merker både jeg og sexpartneren min med 23 dette PÅ!
Fremhevede innlegg