Gjest Thomas T Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Virker som om det er mange jenter som liker at gutter er dominante i senga, og jeg er selv sammen med en som liker dette. Jeg tenner også på det, men er litt uskikker på hvor dominant man skal være. Blir litt dumt og spørre, kanskje bedre å prøve seg frem. noen forslag, eller innspill på hva som tenner dere hadde vært intressant.
Gjest Pax Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 (endret) Hvorfor tenner menn på symetri/ det gyldne snitt? Hvorfor tenner vi på det vi tenner på i det hele tatt? Å begynne å forklare det tror jeg blir vanskelig, kanskje umulig å svare på. ... Men det sies i alle fall at det finnes flere submissive kvinner enn det finnes dominante menn og at det finnes flere submissive menn enn det finnes dominante kvinner. Så når to submissive møter hverandre kan det bli vanskelig... Men det kan og bli bra, den submissive kan kanskje finne dominante trekk som h*n ikke visste h*n hadde. Snakker av erfaring. Endret 4. april 2007 av Succubus
Gjest Edel-Mari Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 (endret) ta tak i halsen min. kvel" meg men la meg puste. ta kontroll og kjør den inn!!! hold hendene mine bak på ryggen når du tar med i doggyen, å¨hhhhhh. INGEN VIL HA PUSLE--GUTTER SOM BARE DUMPER OPP OG NED. hahahaaaahh Endret 4. april 2007 av Edel-Mari
Gjest Nemlig Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Virker som om det er mange jenter som liker at gutter er dominante i senga, og jeg er selv sammen med en som liker dette. Jeg tenner også på det, men er litt uskikker på hvor dominant man skal være. Blir litt dumt og spørre, kanskje bedre å prøve seg frem. noen forslag, eller innspill på hva som tenner dere hadde vært intressant. ← Mange og mange. Jeg har ikke lest noen undersøkelser om det, men jeg tror at det er mer uvanlig enn vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Jeg lurer på om ikke det kan ha noe med at man for et øyeblikk kan tillate seg å legge ifra seg ansvar, fornuft og hemninger. Det blir som en slags pause fra en hverdag hvor det forventes at fornuften skal overskygge følelsene. (Noe som ikke er sunt, og for å opprettholde balansen mellom følelser og fornuft utvikler man ubevist tenning for en sexform der ens egne tanker og ønsker ikke blir tatt hensyn til, partneren styrer alt og ens eneste valg er å la ting skje) Grunnen til at flere kvinner enn menn er underdanige i senga kan være fordi kvinner har en tendens til å ta på seg for mye ansvar, føle seg skyldige og føle at de må opptre på en spesiell måte for å være gode nok. Å slappe av og la livet gå sin gang kan føles provoserende og skummelt, derfor åpner underbevistheten en lufteluke i form av denne type sexuelle fantasi. Normalt er det ihvertfall helt sikkert. Jeg tror ikke man kommer noen vei med å fornekte ens egne fantasier (om man bør sette de ut i livet derimot er en annen sak, det kommer helt ann på hva man tenner på. Høhø)
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Jeg lurer på om ikke det kan ha noe med at man for et øyeblikk kan tillate seg å legge ifra seg ansvar, fornuft og hemninger. Det blir som en slags pause fra en hverdag hvor det forventes at fornuften skal overskygge følelsene. (Noe som ikke er sunt, og for å opprettholde balansen mellom følelser og fornuft utvikler man ubevist tenning for en sexform der ens egne tanker og ønsker ikke blir tatt hensyn til, partneren styrer alt og ens eneste valg er å la ting skje) Grunnen til at flere kvinner enn menn er underdanige i senga kan være fordi kvinner har en tendens til å ta på seg for mye ansvar, føle seg skyldige og føle at de må opptre på en spesiell måte for å være gode nok. Å slappe av og la livet gå sin gang kan føles provoserende og skummelt, derfor åpner underbevistheten en lufteluke i form av denne type sexuelle fantasi. Normalt er det ihvertfall helt sikkert. Jeg tror ikke man kommer noen vei med å fornekte ens egne fantasier (om man bør sette de ut i livet derimot er en annen sak, det kommer helt ann på hva man tenner på. Høhø) ← Dette tror jeg det er mye i.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Jeg liker at typen er litt dominant. At han er litt hardhent når han tar meg bakfra, eller holder hendene mine hardt samlet når han trenger inn i meg. Men alt til sin tid. Noen ganger er jeg ganske avhengig av rolig sex også.
Gjest Luci Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Jeg lurer på om ikke det kan ha noe med at man for et øyeblikk kan tillate seg å legge ifra seg ansvar, fornuft og hemninger. Det blir som en slags pause fra en hverdag hvor det forventes at fornuften skal overskygge følelsene. (Noe som ikke er sunt, og for å opprettholde balansen mellom følelser og fornuft utvikler man ubevist tenning for en sexform der ens egne tanker og ønsker ikke blir tatt hensyn til, partneren styrer alt og ens eneste valg er å la ting skje) Grunnen til at flere kvinner enn menn er underdanige i senga kan være fordi kvinner har en tendens til å ta på seg for mye ansvar, føle seg skyldige og føle at de må opptre på en spesiell måte for å være gode nok. Å slappe av og la livet gå sin gang kan føles provoserende og skummelt, derfor åpner underbevistheten en lufteluke i form av denne type sexuelle fantasi. Normalt er det ihvertfall helt sikkert. Jeg tror ikke man kommer noen vei med å fornekte ens egne fantasier (om man bør sette de ut i livet derimot er en annen sak, det kommer helt ann på hva man tenner på. Høhø) ← Dette er ikke tilfellet for min del, men kanskje andre.. Tror at om man undertrykker følelser til fordel for fornuft i lengre tid får det andre og kanskje mer alvorlige konsekvenser enn et submissivt tenningsmønster. Det er viktig med enn sunn balansegang der,noe jeg tror de fleste har. Det blir nok dominante og submissive av en del av de uansett. På meg føles det mer som en legning. På samme måte som jeg må ha en mann for å tenne, må jeg ha en dominant mann. Om han ikke er det, er han omtrent like intressant for meg som en annen jente. (D.v.s, svært lite.) Akkurat hvorfor det er slik er like vanskelig å svare på som hvorfor jeg er heterofil istedenfor lesbisk. Nå har jeg bare egne erfaringer og hypoteser å forholde meg til da.
Liskat Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Faktisk, den største gruppen er underdanige menn, så dominante menn, underdanige kvinner og til slutt dominante kvinner (stemmer i flere større BDSM klubber, i alle fall). Men generelt er det vanskelig å si noe, siden dette inntrykket er fra klubber, og de fleste oppsøker ikke miljøer der det er mulig å få oversikt. Min personlige teori er at det er ganske så likt fordelt totalt sett (kan forklares med at flere underdanige menn har behov for å oppsøke miljøer for å finne dominante kvinner, mens domiante kvinner kanskje har ganske lett for å finne passende menn uten å måtte kontakte et miljø, men dominante menn og underdanige kvinner er et sted midt i mellom). Uansett, hva som får enkelte personer til å like en dominant partner kan ha flere grunner, kanskje de liker å kunne la noen andre ta styringen, kanskje de har masochistiske trekk og føler det mest naturlig at det er en dominant partner som gir dem smerten de søker. Kanskje de tenner på å tjene eller tilbe (meget vanlig blant mannlige underdanige at de liker å tjene en kvinne, eller tilbe kroppen hennes). Eller kanskje de tenner på å bli bundet fast, etc.
Gjest Gjest_kvinne Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Jeg er vel en av de dominante kvinnene, og har etterhvert blitt noe overrasket over hvor mange underdanige menn som faktisk finnes der ute.... Jeg har ikke oppsøkt spesielle BDSM-miljøer, og sjelden snakket om mine preferanser før vi har kommet til sex, men når jeg der har begynt min del, har det faktisk ikke vært noen problemer overhodet... Samtlige av mennene har underkastet seg umiddelbart og bare blitt ennå mer tent.... Siste mannen diskuterte jeg det litt med før vi kom til sengs, han hevdet han var veldig dominant så jeg var jo litt spent (og nølende faktisk...), men han viste seg å ikke være det i praksis, han underkastet seg umiddelbart når jeg spente ham fast.... Har ingen problemer med at en mann er dominant ovenfor meg heller, så lenge det ikke innebærer nedverdigelser (fysisk og psykisk), men jeg har bare en tendens til å ta over styringen så det skjer sjeldent.... Høres kanskje ut til at det har blitt mange menn, men jeg nærmer meg 40 år, så noen erfaringer gjør man seg jo i årenes løp
Liskat Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Jeg er vel en av de dominante kvinnene, og har etterhvert blitt noe overrasket over hvor mange underdanige menn som faktisk finnes der ute.... Jeg har ikke oppsøkt spesielle BDSM-miljøer, og sjelden snakket om mine preferanser før vi har kommet til sex, men når jeg der har begynt min del, har det faktisk ikke vært noen problemer overhodet... Samtlige av mennene har underkastet seg umiddelbart og bare blitt ennå mer tent.... Siste mannen diskuterte jeg det litt med før vi kom til sengs, han hevdet han var veldig dominant så jeg var jo litt spent (og nølende faktisk...), men han viste seg å ikke være det i praksis, han underkastet seg umiddelbart når jeg spente ham fast.... Har ingen problemer med at en mann er dominant ovenfor meg heller, så lenge det ikke innebærer nedverdigelser (fysisk og psykisk), men jeg har bare en tendens til å ta over styringen så det skjer sjeldent.... Høres kanskje ut til at det har blitt mange menn, men jeg nærmer meg 40 år, så noen erfaringer gjør man seg jo i årenes løp ← Stemmer for min del og, og jeg er i starten av 20-årene. Nå har ikke jeg hoppet til køys med så mange menn, men jeg finner rimelig kjapt ut av ting når jeg er på byen eller treffer menn i andre sammenhenger der jeg får mulighet til å snakke om ting av den mer intime sorten. Jeg kommer i alle fall borti flere underdanige gutter/menn enn de som er dominante. Men det kan jo være at jeg tiltrekker meg dem siden jeg er dominant (radar?).
minienthe Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 (endret) jeg sliter litt her for jeg merker jeg har problemer med å tenne på en gutt over lengre tid hvis han ikke er litt "røff". såkalte subdominante gutter funker rett og slett ikke, de tenner meg ikke og hele sexen blir rett ut kjedelig og poengløs. av en eller annen merkelig grunn så er det denne typen gutt jeg har havnet borti i 99 % av tilfellene (ok... har ikke hatt så mye sexpartnere men alikevel) og jeg har latt det dø ut så fort jeg bare kan mulig det er fordi jeg kan virke ganske "dominant" i det daglige men alikevel... Endret 6. april 2007 av minienthe
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #13 Skrevet 7. april 2007 Jeg tenner definitivt mer på en underdanig gutt i sex enn en som er dominant
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker veldig godt å bli dominert, men det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hvorfor jeg gjør det. Har også voldtektsfantasier, som jeg delvis har satt ut i live med en dominant eks av meg. Men når det er sagt, så kan jeg også være den dominante parten av og til. Jeg drar ikke frem pisk og håndjern, men jeg styrer sexen på en måte og det har alltid blitt svært godt mottatt av den mannlige part! Jeg tror begge kjønn kan like å bare "bli tatt" av og til. Det er noe befriende og veldig sexy ved å overlate kontrollen helt til den andre part.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #15 Skrevet 7. april 2007 Min mann er sub på heltid. Jeg avskyr dominante menn og kunne aldri levd med en slik. Vi lever tilsynelatende et ganske A4-liv sett utenifra, men har "vår" måte å omgås på allikevel. Allikevel er jeg kvinne nok til å innrømme at jeg liker å bli tatt litt hardt jeg også, men det trenger ikke være noen konflikt med hvem som er dom/sub.
Gjest Tigerjente Skrevet 7. april 2007 #16 Skrevet 7. april 2007 Jeg tenner også på det, men er litt uskikker på hvor dominant man skal være. Blir litt dumt og spørre, kanskje bedre å prøve seg frem. ← Hvorfor blir det dumt å spørre? Det blir enda dummere om du plutselig en dag pusher det litt for lang.. Jeg ville ha snakka om det, sånn at du i det minste hadde ett viss perspektiv. Jeg og en jeg var ilag med snakka mye om det, han var redd for å være for hard med meg, mens jeg fortalte at han hadde en god del igjen å gå på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå