honey21 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hjelp! :hår: Nå er det nok - nå må jeg få bort flabben på magen min. Jeg begynte å trene på SATS for noen uker siden og prøver å få trent 3 ganger i uken. Er det noen som har virkelig gode tips til hva jeg kan gjøre for å få bort fettet rundt magen? Altså, treningsmessig? Jeg er slank fra før, men i det siste har fettet begynt å samle seg rundt magen (noe jeg vet ikke er bra for helsen). Det er ikke det at magen henger ut, men jeg merker definitivt forskjell på magen i forhold til det det var før. Håper dere kan komme med noe smart!
Gjest Jadis Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Pass på å forbrenn flere kalorier enn det du får i deg. Tren lange kondisjonsøkter med lav/moderat puls, og spis ofte og sunt. Spis mindre raske karbohydrater og mer proteinrik kost.
LilleMy28 Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Ta mye mage og ryggøvelser, du blir ikke kvitt fettet, men får bedre muskler = bedre holdning og da ser magen automatisk flatere ut Ellers så er den "flabben" på magen og rundt (lovehandles) som regel pga usunne matvaner, f.eks. sukker og fett. Så viss du klarer å kutte inntaket så vil du fort se resultater.
honey21 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 Takk for tipsene Faktisk spiser jeg ganske sunt, men jeg innrømmer at jeg spiser litt chips og godteri noen ganger (dog ikke mye). Skal prøve å kutte det nesten helt ut
Gjest Jadis Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Selv om du spiser ganske sunt, så er det ihvertfall mange (ikke sikkert det gjelder deg) som spiser mat med høy GI. Mye pasta, poteter, ris osv legger seg fort rundt midja. Du skal IKKE kutte ut karbohydrater, men kutte litt ned, og heller spise mer kjøtt og grønnsaker.
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Kødder dere? Hvilken mat legger seg på armene, puppene og stumpen? Og jeg tror forresten på dere, fordi når jeg legger på meg etter mye marsipan og annet snop, så er det i en ring rundt magen. Pussig.
Gjest Jadis Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Kødder dere? Hvilken mat legger seg på armene, puppene og stumpen? Og jeg tror forresten på dere, fordi når jeg legger på meg etter mye marsipan og annet snop, så er det i en ring rundt magen. Pussig. ← Hun legger jo på seg på magen, ergo legger den typen mat kjapt på seg på magen hos henne. På meg hadde det lagt seg på ræva.
OsloTwo Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Hvis du har ekstra mye "flabb" på maven, vil du gå ned mer der enn ellers. En ernærinsfysiolog sa til meg at 30% av det man går ned, blir rundt maven. Fikk intrykk av at det var generelt og ikke bare meg. Jeg har gått ned 4 kg ved kostendring og trening, og gått ned 5 cm rundt midjen og bare 2 rundt hoftene. Jeg tror du vil oppleve det samme hvis du har litt ekstra på maven. Dessuten hjelper mavemuskeløvelser til å stramme opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå