kozi Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Kjæresten min har en ex dame som aldri vil ta hintet å la oss være i fred. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2 år og 6 mnd, og ex har vært en ødeleggende faktor hele veien. Kjæresten og jeg har et avstandsforhold, noe som ikke akkurat hjelper situasjonen. Hun sender tekstmeldinger. Jobber på samme sted som han til og med. Oppsøker han på jobb, hun har delvis innrømmet at hun fikk seg jobben pga han. Hu ringer, sender sms, mail. Han har gjort det HELT klart for henne at det er meg han vil ha og at han tenker å gifte seg med meg, men hun lar ikke være. Hun sender tekst meldinger hvor det står: Hva må jeg gjør for å få deg tilbake? JEg angrer sånn på at jeg lot deg gå... Det teiteste av alt er at de bare var sammen i 1 uke, og det var nesten 1 år før jeg ble sammen med han. Venner av henne sier at hun ikke er helt frisk i hodet, kan jo nesten virke som om hun er "besatt" av gutten. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg overhodet ikke trygg på henne, hun har også oppsøkt han på kveldstid. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan jeg gjøre? Jeg blir gærn rett og slett, og det samme blir kjæresten min. Alt tærer veldig på forholdet vårt.
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Det er vel ikke så mye du kan gjøre, bortsett fra å prøve å ikke la deg irritere, og stole på kjæresten din.
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Kjipt med sånne damer... hvis hun er litt "koko" altså. Kanskje du kunne snakket med henne? På en vennlig måte altså?
kozi Skrevet 4. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2007 Det er vel ikke så mye du kan gjøre, bortsett fra å prøve å ikke la deg irritere, og stole på kjæresten din. ← Vel irriterer meg kanskje ikke så mye. Blir heller lei meg for at hun fortsatt prøver å ødelegge og at hun ikke tror at han er lykkelig!!!
kozi Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 Kjipt med sånne damer... hvis hun er litt "koko" altså. Kanskje du kunne snakket med henne? På en vennlig måte altså? ← Jeg har aldri snakke med henne, heller aldri møtt henne ansikt til ansikt. Vet egentlig ikke hva som hadde skjedd hvis jeg hadde sett henne. Jeg oppfatter henne og det hun gjør som veldig sårende. Fatter ikke hvorfor hun ikke etter 2 år og 6 mnd kan ta et hint. JA hun er mildt sagt veldig kjip. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle gått frem
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Jeg har aldri snakke med henne, heller aldri møtt henne ansikt til ansikt. Vet egentlig ikke hva som hadde skjedd hvis jeg hadde sett henne. Jeg oppfatter henne og det hun gjør som veldig sårende. Fatter ikke hvorfor hun ikke etter 2 år og 6 mnd kan ta et hint. JA hun er mildt sagt veldig kjip. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle gått frem ← Hva hvis hun ringer så kunne du tatt telefonen? Bare vært vennlig og sagt ting som det var. Å holde på sånn i over 2 år er jo helt villt.
Gjest Pax Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Han svarer på telefon og mail? Utenom jobsammenheng, altså? Så lenge han svarer, tolker hun det som en oppmuntring. Det er bare en måte å takle slike personer på: Å være totalt avvisende. Det nytter ikke å være snill eller høflig.
Lurvina Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Han svarer på telefon og mail? Utenom jobsammenheng, altså? Så lenge han svarer, tolker hun det som en oppmuntring. Det er bare en måte å takle slike personer på: Å være totalt avvisende. Det nytter ikke å være snill eller høflig. ← Er enig med Succubus jeg, så lenge han svarer tror hun sikkert at det er håp for de likevel. Er ikke alle som klarer å ta et hint uansett hvor mye man hinter, da er det eneste som oftest hjelper total avvisning.
Mjauen Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Han svarer på telefon og mail? Utenom jobsammenheng, altså? Så lenge han svarer, tolker hun det som en oppmuntring. Det er bare en måte å takle slike personer på: Å være totalt avvisende. Det nytter ikke å være snill eller høflig. ← Signerer.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Det er hans oppgave å få avsluttet dette, for du har egentlig ikke noe med det å gjøre. Svarer han henne, vil hun jo bare fortsette. Og vil han ikke slutte å svare henne, kan du begynne å lure på hva han egentlig er ute etter. Det du kan gjøre er å snakke med han, få han til å slutte å svare på mailer, sms ol, for hun vil ikke fortsette om det ikke blir noen som helst respons.
kozi Skrevet 9. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2007 Det er hans oppgave å få avsluttet dette, for du har egentlig ikke noe med det å gjøre. Svarer han henne, vil hun jo bare fortsette. Og vil han ikke slutte å svare henne, kan du begynne å lure på hva han egentlig er ute etter. Det du kan gjøre er å snakke med han, få han til å slutte å svare på mailer, sms ol, for hun vil ikke fortsette om det ikke blir noen som helst respons. ← Merkelig nok så har det seg sånn at denne jenta har gjort seg utrolig upopulær på hjemmstedet, jeg vet ikke nøyaktig hvorfor....men det virker kanskje ikke så rart etter at dere har lest alt dette. Han har sluttet helt å svare på mld hennes. Men det var for en mnd siden at hun ringte han sent på kvelden og gråt. Da var det blitt slutt mellom hun og kjæresten. Det syke er det at gjennom hele prosessen har hun faktisk hatt en kjæreste. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne. Hun har virkelig vært på nippet til å ødelegge for oss flere ganger, jeg har vurdert og bare ende det med kjæresten for å slippe ALT. Men er glad nå for at jeg ikke har gjort det. Det har gjort oss sterkere, men nå vil jeg virkelig at hun skal LA VÆRE en gang for alle. Som sagt så er jeg nesten redd for å møte henne fordi jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å reagere. Hun ha prøvd å kysse kjæresten min opptil flere ganger, og hun ber om klemmer når de møtes på jobb. Jeg setter stor pris på at kjæresten er såpass ærlig og forteller meg om det som skjer. Han sier det at alt tullet med henne gjør at han bare blir mer og mer glad i meg. Noen andre her som har hatt lignende problemer med exer? Hva kan jeg gjøre så hun skjønner ting? Hun ringer han alltid på mobilen på dagstid og da er ikke jeg tilstede og kan svare... jeg er også egentlig litt redd for å gjøre ting som har vært veldig vondt verre... Noen som kan hjelpe?
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Jeg synes ikke man kan kalle hene en eks engang, når de bare ahr vært sammen en uke. Man risikerer sånne damer uansett når man er i et forhold.
kozi Skrevet 9. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2007 Jeg synes ikke man kan kalle hene en eks engang, når de bare ahr vært sammen en uke. Man risikerer sånne damer uansett når man er i et forhold. ← En uke ja, og de hadde såvidt kysset hverandre iløpet av den tiden.... Men hvorfor prøver hun å ødelegge nå? Det var faktisk hun som gjorde det slutt med han etter en uke for 3 år siden
Gjest Frøken Titt Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Hun kan ikke være helt god som holder på sånn enda han har sluttet å svare. Men du sier det bare er en mnd siden. kanskje dere rett og slett må bite dere litt i tunga å vente litt til? Forhåpentligvis gir hun seg til slutt, hvis ikke må dere vel gå mer drastisk til verks.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Merkelig nok så har det seg sånn at denne jenta har gjort seg utrolig upopulær på hjemmstedet, jeg vet ikke nøyaktig hvorfor....men det virker kanskje ikke så rart etter at dere har lest alt dette. Han har sluttet helt å svare på mld hennes. Men det var for en mnd siden at hun ringte han sent på kvelden og gråt. Da var det blitt slutt mellom hun og kjæresten. Det syke er det at gjennom hele prosessen har hun faktisk hatt en kjæreste. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne. Hun har virkelig vært på nippet til å ødelegge for oss flere ganger, jeg har vurdert og bare ende det med kjæresten for å slippe ALT. Men er glad nå for at jeg ikke har gjort det. Det har gjort oss sterkere, men nå vil jeg virkelig at hun skal LA VÆRE en gang for alle. Som sagt så er jeg nesten redd for å møte henne fordi jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å reagere. Hun ha prøvd å kysse kjæresten min opptil flere ganger, og hun ber om klemmer når de møtes på jobb. Jeg setter stor pris på at kjæresten er såpass ærlig og forteller meg om det som skjer. Han sier det at alt tullet med henne gjør at han bare blir mer og mer glad i meg. Noen andre her som har hatt lignende problemer med exer? Hva kan jeg gjøre så hun skjønner ting? Hun ringer han alltid på mobilen på dagstid og da er ikke jeg tilstede og kan svare... jeg er også egentlig litt redd for å gjøre ting som har vært veldig vondt verre... Noen som kan hjelpe? ← Igjen, det er ikke din jobb å få stoppet dette, men kjæresten din sin. Han må gi henne en klar melding, og ringer hun får han bare legge på. Spiller ingen rolle hvorfor hun ringer, for så lenge han lytter til henne vil hun ikke stoppe dette. Du kan ikke gjøre noe, for det er da ikke deg hun plager. Og anser han dette som plaging, får han sette stopp for det da. Det er også muligheter til å bytte nummer, om hun ikke gir seg i det hele tatt.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Han kan sperre nummeret hennes fra telefonen sin, eller i det minste sette hennes nummer på lydløs.
kozi Skrevet 12. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2007 Huff asså.... Virker som om kjæresten føler et vist ansvar for henne... Hørte snakk om at hun skal flytte, håper virkelig hun gjør det
kozi Skrevet 20. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2007 Huff asså.... Virker som om kjæresten føler et vist ansvar for henne... Hørte snakk om at hun skal flytte, håper virkelig hun gjør det ← SISTE nytt nå er at hu skal flytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå