Karianne78 Skrevet 11. april 2007 #21 Skrevet 11. april 2007 Kanskje er det slik at hvis man har holdt ut sammen i de aller mest turbulente delene av livet (som MÅ sies å være tenårene!), er man enda mer sikker på at man er rustet for det som måtte komme etterpå? Jeg mener ikke at tenårene er en del av voksenlivet, men en del av veien dit. Forøvrig tror jeg at man forandrer seg gjennom hele livet, og nøkkelen til suksess i et forhold er ønsket om en felles fremtid. Uansett om man er 20 eller 30 eller 40 da man finner "mannen i sitt liv" eller gifter seg, må man sammen kjempe mot verden for at det skal fungere. Og det må et voksent sinn til for å kunne være målbevisst. Forelskelse er en nødvendighet for at en kjærlighetshistorie skal kunne begynne, men kjærlighet er noe man trenger for å kunne fortsette. Kjærligheten får man ved å pleie sin forelskelse og sitt forhold. Og bare om man er mentalt moden.
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2007 #22 Skrevet 11. april 2007 Så unge mennesker vet ikke hva kjærlighet er?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. april 2007 #24 Skrevet 11. april 2007 ok..if u say so... ← Akkurat det tenkte jeg og!
venus* Skrevet 11. april 2007 #25 Skrevet 11. april 2007 Man har ingen garantier for at et ekteskap vil vare om man så er 20 eller 60 når man gifter seg. Jeg var også helt sikker på at jeg hadde funnet ekte kjærlighet som 20-åring, vi hadde jo vært sammen i 4 år allerede, bodd sammen etc. Heldigvis giftet vi oss ikke, med tanke på at jeg har en annen mann nå Jeg tror dette er noe av grunnen til at mange av oss som er eldre enn 20 stusser på unge giftemål, vi visste også at vi hadde funnet "mannen i vårt liv".
Karianne78 Skrevet 11. april 2007 #26 Skrevet 11. april 2007 Så unge mennesker vet ikke hva kjærlighet er? ← Nå vet jeg ikke om du sikter til meg, men jeg pratet om et modent sinn - ikke om høy alder
^me^ Skrevet 11. april 2007 #27 Skrevet 11. april 2007 Forelskelse er en nødvendighet for at en kjærlighetshistorie skal kunne begynne, men kjærlighet er noe man trenger for å kunne fortsette. Kjærligheten får man ved å pleie sin forelskelse og sitt forhold. Og bare om man er mentalt moden. ← jeg var ikke mentalt moden da jeg ble forelska i min forlovede da jeg var 15...hvorfor er vi sammen fremdeles da?
Karianne78 Skrevet 11. april 2007 #28 Skrevet 11. april 2007 jeg var ikke mentalt moden da jeg ble forelska i min forlovede da jeg var 15...hvorfor er vi sammen fremdeles da? ← Nå tror jeg du har gått glipp av poenget
^me^ Skrevet 11. april 2007 #29 Skrevet 11. april 2007 Nå tror jeg du har gått glipp av poenget ← ok, sånt skjer, men hva var det du mente sånn egentlig?
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2007 #30 Skrevet 11. april 2007 Man har ingen garantier for at et ekteskap vil vare om man så er 20 eller 60 når man gifter seg. Jeg var også helt sikker på at jeg hadde funnet ekte kjærlighet som 20-åring, vi hadde jo vært sammen i 4 år allerede, bodd sammen etc. Heldigvis giftet vi oss ikke, med tanke på at jeg har en annen mann nå Jeg tror dette er noe av grunnen til at mange av oss som er eldre enn 20 stusser på unge giftemål, vi visste også at vi hadde funnet "mannen i vårt liv". ← Statistikkene tilsier at det er store sjanser for at du fremdeles kan skille deg og finne ut at det finnes enda en "mannen i ditt liv".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå