Kitsune Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Da har jeg vasket, strøket og hengt opp lingardinene. Heldigvis er det panelgardiner. Men for en grusom jobb:sinnatagg: Ble helt svett av å stryke dem! Er det noen lett måte å gjøre det på, eller er det bare strykjernet på max temp. med max damp?
Gjest Minimi Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg pleier å sprute de våte med spruteflaske, rulle de hardt sammen sammen med et handkle og la de ligge natta over. Så stryker jeg de, syns det går lettere da Pleier å bruke max damp og max temp trur jeg.
Spirito Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Putt de i fryseren mens de er fuktige, la de ligge et døgn, tin de opp og stryk mens de ennå er fuktige. Funker ihvertfall bra på linskjorter.
Kayli Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg pleier å la dem tørke litt og så stryke dem tørre. Da synes jeg det er lettest.
Kitsune Skrevet 5. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2007 Hehe, takk for svar. Skal huske disse neste gang jeg skal stryke lingardiner (som kanskje blir aldri!) Gardinene var mye dyrere enn jeg trodde, så de skal brukes til det bare er en tråd igjen av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå