Gå til innhold

Liker du sangen Utadæsjælåpplevelse?  

1 stemme

1. 1. Liker du sangen Utadæsjælåpplevelse?

• Ja, gudbedre!
      16
    • Nei - den er så teit, så grusom!
      24
    • Utadæsjælåpplevelse - hva da?
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du Utadæsjælåpplevelse med Folk&Røvere eller blir du bare helt gæren av den? Og hva med videoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er GRUSOM!!

Like idiotisk den som "Potetgullsangen"....... :evil:

Jeg blir i dårlig humør når jeg hører disse!

Ismen

Skrevet

Videoen, ja. Synes den/han er ekkel, jeg.

Skrevet

Huff den sangen er fæl - like ille som potetgullsangen ja !

Han ser jo SÅ teit ut der han står og messer ......og jeg kan ikke begripe hva sangen handler om heller :forvirra:

Nei huff ..... :o

*grøøøøøsssse* :ler:

Skrevet

Den er så teit at den er kul :ler: Trodde først det var bare en stor kødd.... :o

Skrevet

Dains, dains, dains oppå borde', lægg dæ ned, æ sie, dains, dains, utavdæsjælopplevelse... :lol:

Tja, første gang jeg hørte den så jeg den på tv, da var reaksjonen :o

Men jeg må si den har grodd under huden på meg, den er så fæl at jeg liker den.. :lol: guttungen digger den rått. :roll:

Skrevet

Det var da også opprinnelig kødd. Den kom i oktober - og ingen radiostasjoner ville spille den. Den ble kalt verdens mest irriterende sang. Så måtte de kaste sammen en video, og da ble den spilt, og da fikk vi vite om den. Sånn grovt og kort fortalt.

Låte er dritirriterende - men morsom.

Gjest Donna
Skrevet

men hva handler den om..annet enn at man skal danse og ikke få det til ..og tror de synger noe om røyking også .--og folk på gata ............virker helt sprø den sangen .............

Gjest Anonymous
Skrevet

tipper den handler om å være full! ( hjemmebrentbevegelser)

Gjest Tristessa
Skrevet

Folk&Røvere er smarte folk og ville ikke gitt ut hva som helst bare på tull. Hør igjennom hele albumet, så får en et godt perspektiv på hva sangen faktisk handler om. Merkelig nok har jeg klart å få den dypere enn hva den så ut til å være første gang jeg hørte den.

Skrevet

Noe av det verste jeg har hørt! :kjempesinna: Utrolig dårlig sang!

Skrevet

Den er GRUSOM! Skrur av radioen/bytter kanal hver gang den sangen kommer. :ler:

Skrevet

Til å begynne med synes jeg sangen var helt forferdelig, men man får den jo skikkelig på hjernen og nå synes jeg faktisk den er ganske kul jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...