Gjest Jesssica Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Så da var jeg her...etter å ha funnet ut at NÅ skal jeg jammen være singel MINST ett år....Pøh...det varte jo lenge...etter knappe 4 mnd. er jeg i ferd med å forelske med i den skjønneste gutten jeg noen gang har møtt.... Prøver å finne feil med han, men det er ikke noe jeg har snust frem enda...han er romantisk, gentleman, kosete, mann, kroppen til en gud, øyne å drukne i....og han er super keen på meg!!!! Hva skjedde? Hvordan skjedde dette? En date...gikk noen dager før vi pratet...tenkte at dette var en fin start...stille og rolig...nå er vi sammen 24/7....hmm...prøver å hinte om at vi kan ta "fri" fra hverandre, men det hintet driter an tydeligvis langt i; Denne vakre skapningen vil tilbringe all sin tid med meg Rare greier dette her...sitter her og klør meg i hodet og venter på dette utfor stupet...ja...skeptiker fra naturens side, men dette er da bare for bra til å være sant????? Det er noe lureri her, for Amor sine piler pleier ikke å funke så bra på meg.... Hjelpe meg! Jeg er i ferd med å bli forelsket :hår:
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Gratulerer!!! Du vet aldri når du treffer den rette... Lykke til videre!!! Mvh Dingo
Gjest Gjest_Jessica_* Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Takk snille dere Må si at jeg koser meg masse.... Nyter hver dag sammen med denne yummi fyren Han skal lage middag til meg i kveld...hmmm...Kan det blir mer perfekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå