Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den vannrette streken er mye sterkere enn den loddrette streken. selv om man ser begge klart...

Jeg er fire dager over forventet mensen og tok den i dag, men ikke på morgenurin... skal ta en ny en i morgen, uansett.

Men tror dere jeg kan stole på den jeg har nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den testen kan du garantert stole på! Gratulerer!!!

Skrevet

En strek er en strek. Gratulerer! :hoppe:

Skrevet

huff jeg får jo helt tårer i øynene. Dette er jo ett magisk øyeblikk så man er så redd for at dette er for godt til å være sant, derfor man er så redd. tar uansett en ny test i morgen

Skrevet

Skjønner godt at du har problemer med å tro på det :)

Men ut fra det lille jeg vet om graviditetstester er det omtrent aldri slik at testen viser positivt hvis en ikke er gravid. Feilene ved dem knytter seg vel heller til motsatt tilfelle, at den viser ikke gravid når man er gravid. Uansett er de vel så godt som helt sikre i dag.

Har du fortalt det til mannen? :)

Skrevet

...dessuten kom tydeligvis spiren du skulle ha fortere enn du trodde! :)

Skrevet

spiren kom veldig raskt...

Mannen feirer med en whiskey, litt lettere stresset han og. Alt ble så virkelig

Skrevet

Ser for meg at det er unntaksstemning hjemme hos dere nå :ler:

Men så koselig, Juliannae :hoppe:

Skrevet

Sier gratulerer her også jeg :)

Det er farlig å lure på om en skal begynne å prøve snart ;)

Skrevet

På min test var også den loddrette streken litt svakere, men nå har det gått tre uker og jeg har jo ikke fått mensen - så vi er nok gravide ja :)

Gratulerer igjen :klem:

Skrevet

Gratulerer!! Jeg var også kjempeusikker, men testen min var jo knallklar:

http://img265.imageshack.us/img265/1843/gr...tetstesttw6.jpg

Det er jo den loddrette som viser om du er gravid eller ikke. Er det noe å se der, så er du gravid!!! Vil du ha garantert svar, så er det bare å levere en urinprøve på legekontoret, da er du 100% sikker.

Gratulerer!

Skrevet

Takk for svar. Den andre testen viste også positivt... Den er kanskje ikke så svak likevel (rart hvor dårlig syn jeg har fått :overrasket: ) men den er tynnere enn den vannrette streken. fælt så mange detaljer jeg skal bry meg om...

Har hatt litt blødninger i dag, men ikke mensenblødninger. Noen som kan berolige?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Den skal jo være tynnere enn den vannrette streken? Du er nok gravid, og litt småblødninger er visst vanlig :)

Gratulerer!!

Skrevet
Den skal jo være tynnere enn den vannrette streken? Du er nok gravid, og litt småblødninger er visst vanlig :)

Gratulerer!!

:sjenert: utrolig hvor stresset og usikker man blir i en slik situasjon!

Takk for alle som er så flinke å hjelpe og berolige :klem:

Skrevet

Småblødninger er veldig vanlig! Er 4 mnd på vei nå, men hadde mye småblødninger helt i starten da jeg fant ut at jeg var gravid. Spurte gynekologen, og hun sa det var helt normalt, og det kommer IKKE fra morkaken eller babyen når det er så lite. Det er hvis du begynner å blø ordentlig mensenblod at du skal bli bekymret og kontakte lege.

Gjest silkesvarten
Skrevet
Takk for svar. Den andre testen viste også positivt... Den er kanskje ikke så svak likevel (rart hvor dårlig syn jeg har fått  :overrasket: ) men den er tynnere enn den vannrette streken. fælt så mange detaljer jeg skal bry meg om...

Har hatt litt blødninger i dag, men ikke mensenblødninger. Noen som kan berolige?

hei ..

gratulere...

jeg er nå snart 6 mnd og når jeg tok min test og den viste positiv så merket jeg at det var lyse blodflekker på papiret etter å vært på do....

og jeg var veldig redd for at dette skulle gå galt igjen da jeg har hatt 2 SA før...

men som sagt er jeg nå 6 mnd og det er full fres i magen .. så om du har litt blod så behøver ikke det å bety noe.. bare ikke stress med ting du ikke må....

lykke til videre.... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...