~white lady~ Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hm, nå som det er blitt varmere i været ser jeg bare flere og flere i dette antrekket: Trenchcoat, tights/leggings og ballerinasko. Eventuelt drainpipes istedenfor leggings. Selv synes jeg det ser ganske pent ut, og kommer til å gå en del sånn selv (leggings og stretchskjørt/kjoler vil jo være supert for meg framover etter som magen vokser) Nysgjerrig på hva andre synes- er dette fint eller ikke? Er det virkelig så lett å bli blind når det gjelder mote...hehe.
Gjest Peachbud Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg unngår tights i alle fall. Synes ikke det er noe pent. Bruker skjørt/kjole med strømpebukse under.
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Tights kan være pent det. Men da må man ha skjørt, kjole eller genser som går nedenfor rumpa syns jeg! Kommer til å bruke tights en del selv
Vihi Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg er ikke noe "tights-menneske" personlig, men syns det kan være kult dersom man har skjørt/genser/kjole nedenfor rumpa, slik IsaCathrine skriver.
MuffinTop Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Jeg begynner med tights/leggings i år! Har syntes at det var kjempestygt helt siden det kom, men nå har jeg vel vent meg til tanken...... ø. Problemet mitt er at jeg har ganske ok ben men er tjukkere rundt mage/rompe/hofte/lår - er litt usikker på hvor fint leggings kommer til å bli på meg, har sinnsykt lyst til å gå med de små søte korte babydollkjolene - men lurer på om jeg ikke har kropp til det. For de som har det, synes jeg det er fint med lange tights og koooooort babydoll.
Miracl3 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Syntes tights er kjempe fint til genserkjoler, korte olaskjørt og den type ting.
Gjest Peachbud Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Det er skikkelig 80-talls da. De som på 90-tallet sa at moten fra 80-tallet var den eneste som ikke ville komme tilbake, tok feil. Jeg synes det ser for jævlig ut. Håper ingen tar seg nær av det.
dront Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Tights synes jeg er stygt - og husker det med skrekk og gru fra åttitallet. Det ser ut som man går med strømpebukse og har glemt å ta på seg skjørt eller bukse. Synes også det ser skikkelig slaskete ut med stor genser/genserkjole over, selv om jeg selv går med genserkjole o.l over bukser (og det har vel vært umoderne i fem år?). Drainpipes er litt finere enn tights, men jeg kler det ikke selv. På andre ser det i hvert fall ut som et ytterplagg, men jeg synes ikke det er pent om man har korte bein, er ganske lubben osv (og det ser stygt ut på meg som har relativt korte, tynne bein). Trenchcoat synes jeg kan være fint. Men tightsmoten tror jeg man kommer til å se tilbake på med gremmelse, atter en gang
Vihi Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Drainpipes er litt finere enn tights, men jeg kler det ikke selv. På andre ser det i hvert fall ut som et ytterplagg, men jeg synes ikke det er pent om man har korte bein, er ganske lubben osv (og det ser stygt ut på meg som har relativt korte, tynne bein). ← Ehm.. Hva er drainpipes? :klø:
Gjest Catwoman Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Olabukser som sitter stramt hele veien - de er pinetrange rundt leggene. Men hvordan uttales ordet egentlig? Er det riktig med dreinpajps?
Wildy Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 For noen av oss som overlevde 80-tallet med en smule selvrespekt i behold er tights for et mareritt å regne. Jeg synes det er grusomt stygt,og i selskap med ballerina sko ( som ingen over ni år kler...) blir det ennå verre.Og for drainpipes,så er det ikke på langt nær like mange som kler det som de som bruker det. Trenchcoaten derimot er fin.
Vihi Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Olabukser som sitter stramt hele veien - de er pinetrange rundt leggene. ← Det jeg har kalt "støvlettbukser", med andre ord..
Gjest Sabia Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Jeg syns det er mye penere med drainpipes enn tights, men tights kan være pent og - avhengig av hva man har til..
mysan Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 (endret) For noen av oss som overlevde 80-tallet med en smule selvrespekt i behold er tights for et mareritt å regne. Jeg synes det er grusomt stygt,og i selskap med ballerina sko ( som ingen over ni år kler...) blir det ennå verre.Og for drainpipes,så er det ikke på langt nær like mange som kler det som de som bruker det. Trenchcoaten derimot er fin. ← Som om jeg skulle skrevet det selv. Tights er vi definitivt ferdig med ja... Når det gjelder å "kle" drainpipes, så blir det nok mye artig å se fremover. Unge mennesker har en tendens til å følge moten enten de kler den eller ikke, det så vi jo med de snuppekorte genserne og de lave bukselivene de siste årene... Folk flest har ikke kropp for drainpipes, sånn er det bare... men vent og se. Ballerinasko har jeg ikke noe forhold til, men trench coat skal jeg ha. Det har jeg alltid likt. Endret 4. april 2007 av mysan
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 (endret) Leggings har jeg alltid likt (flash dance ). Tights syns jeg er fint til de som er slanke, og de lengste tightsene er finest syns jeg. De som stopper midt på leggen blir så fjortiss siden alle småbarna sprader rundt i dem. Alle kler ikke alt. Alle kler ikke drainpipes. Man må i allefall ikke være for rund til det. men ballerinas er jo bare søte. Elsker dem. Og ja... trench coat er noe av det kuleste ever. Har alltid likt dem. Det har vært moderne for meg i maaange herrans år. Endret 4. april 2007 av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #17 Skrevet 4. april 2007 Folk flest har ikke kropp for drainpipes, sånn er det bare... men vent og se. ← Sant det, men det har vi allerede sett.
Gjest Catwoman Skrevet 5. april 2007 #18 Skrevet 5. april 2007 Får ikke på meg drainpipes jeg. (Litt synd for alle de fine buksene jeg ser i butikken er drainpipes - men jeg er ikke så sikker på om jeg hadde kledd det uansett) Bruker str 36 i bukser vanligvis, men legggene mine er ikke i str 36. Samme med de nikkersene i fjord sommer som satt helt stramt rett nedenfor kneet, hold på å ødelegge en sånn i prøverommet engang, fordi jeg ikke klarte å dra den nedover leggen igjen. Jeg har en trenchcoat som er flere år gammel, litt morsom at den faktisk er supermoderne nå. Men kommer sikkert ikke til å bruke den så mye - vet ikke om trenchcoat egentlig er så veldig meg.
Fantasia Skrevet 5. april 2007 #19 Skrevet 5. april 2007 Synes både drainpipes, thights/leggings (er ikke det det samme?) og trenchcoats ser mindre pent ut. Ikke min greie rett og slett. Men dersom andre vil gå med det så for all del, man går jo i de klærne man selv liker uansett om det er moderne eller ikke ... eller? Antrekket du nevner vil jeg tro er ganske moderne.
cocco Skrevet 5. april 2007 #20 Skrevet 5. april 2007 Leggings rekker til midt på leggen, thights skal gå helt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå