Gå til innhold

Vil suge kjæresten min

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke vært så lenge sammen med typen, men jeg har ofte veldig lyst til å suge han. Har bare gjort det en gang faktisk, men jeg tror han likte det.

Jeg synes det er utrolig deilig, opphissende og koselig.

Nå har det seg slik at jeg er en smule sjenert i forhold til dette. Det går greit så lenge han har ereksjon og vi holder på å ha sex, men jeg vil gjøre det litt impulsivt. Altså før han er stiv. For eksempel åpne buksa mens vi sitter og ser tv eller noe.

Noen som har noen tips til når det "passer" best for fyren å bli sugd. Når er det mes opphissende? Hva om han ikke blir tent...litt flaut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere er alene og rimelig sikre på ikke å bli fersket?

Skrevet

I dusjen, eller kanskje mens dere sitter i sofaen og prater, også knepper du bare opp buksa hans mens han sitter der, :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan vel suge han, så og si, når som helst. Men du bør nok gjøre det når du vet at han nylig har dusja, siden man gjerne føler seg ekkel og skitten hvis man ikke har dusja siden dagen før f.eks. Samme hvor ren og pen du synes han er, så kan det hende at han selv er anspent pga det...

Skrevet

Fra spøk til alvor..

Overrask han i dusjen, vask han selv og avslutt med å suge han. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Overrask han på badet, når han er nydusjet! Da slipper du svett pung, he he.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at hvis du bare dropper å planlegge, og i stedet for bare tar deg for så er han happy som fy.

Skrevet

Uansett når du tar sjansen på å ta ut pikken hans, og suge ham - så blir du hans heltinne :)

Og at du liker det, gjør ham til en heldiggris ;)

Klem fra Mr. kosepar

Skrevet

Jepp. Hadde jeg i etterkant fått vite at dama beskjeftiget masse med planlegging i stedet for bare å gjøre det så hadde jeg nesten blitt irritert.

En hver slik overraskelse er positiv. Jo før jo heller. Man trenger ikke roser og champange og rett stemning. Det er en kvinnegreie. Plukk den frem når han minst aner det og sett igang. Så enkelt er det.

"Superlammet" sa det veldig bra for noen år siden. Det var ca 6-7 sider med pjatt om hvordan overraske mannen. Mye gikk på badkaret, champagne, røkelse osv. Sitat "Superlammet": Still naken, ta med en kald øl til etterpå. Poenget er veldig enkelt. Enkelte ting bør gjøre i stedet for planlegges :)

Gjest Edel-Mari
Skrevet (endret)

sug den når du vil. de alle elsker det!!!!!!!!!!!&(%(/&/

stryk han lett nedover og den vil begynne å stå (hvis ikkke han er av den kjipe typen som bruker lang tid på å få den opp :roll: )

også er det bare å sette i gang.

Endret av Scorpina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...