Devana Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg driver og går ned i vekt nå (4,5 kilo nå!!) men disse lovehandlesene bak ved ryggen sitter fremdeles som støpt..Er det noen måte jeg kan skjule de litt fram til de forsvinner? Ser jo ut som to klumper bak på ryggen under bh'en
Wildy Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Ikke bruk for trange topper, ihvertfall! Men ellers om det kan være noen trøst... de forsvinner til slutt! Det tar bare litt tid med det siste, gjenstridige fettet!
Devana Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Ja, antar at de forsvinner til slutt...Har endel kilo igjen. Ikke så trange topper nei, det pleier jeg ikke heller, men blir nå klumpete forde
Gjest StoreSky Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Hvis du mener de klumpene bak på ryggen, så er det lurt med GOD bh!. Dessuten, pass på at bh'en ikke trekker seg opp mot skulderbladene, men dra stroppen ned mot korsryggen - mindre klumper da. (for meg er lovehandles det man har på hoftene, rett over bukselinningen på sidene...)
Devana Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 Hvis du mener de klumpene bak på ryggen, så er det lurt med GOD bh!. Dessuten, pass på at bh'en ikke trekker seg opp mot skulderbladene, men dra stroppen ned mot korsryggen - mindre klumper da. (for meg er lovehandles det man har på hoftene, rett over bukselinningen på sidene...) ← Ja, det er nok kanskje det, men fant ikke noe bedre navn på det. Tror jeg har en ganske grei bh egentlig, kjøpt på Lalina. Men skal prøve å dra den litt nedover mot korsryggen, kanskje det ser litt bedre ut da
Wildy Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Sulting. ← Funker godt for krølle opp forbrenningen og ødelegge tarmfunskjonen.
Devana Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2007 Sulte meg gidder jeg ikke..Klarer fint å gå ned sånn jeg gjør nå
cocco Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 (endret) Syns du at det synes når du har på deg topper, så ta f.eks på deg en åpen, løsere cardigan utenpå. Ellers er det viktig som de andre nevner å ha rette bh'en ja. Endret 4. april 2007 av sjarmtroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå