Gå til innhold

avlyst bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg og min samboer skulle gifte oss i august.men han har nå etter å ha sendt ut invitasjoner å alt gjort det slutt med meg sånn at bryllupet blir avlyst.Jeg er skikkelig nedfor nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, dette var jo kjempetrist! Får nesten bare håpe at han fikk veeeeldig kalde føtter, og at dere finner ut av dette.

Stor :klem: til deg.

Skrevet

Uff, så trist da.. Synes synd på deg :klem:

Skrevet

Så dårlig gjort.. Skjønner godt at du er litt nedfor nå ja.. Kanskje han angrer seg, men hvis ikke, så var det ihvertfall bedre at det skjedde nå enn enda nærmere bryllupet. Eller etter. :klem:

Skrevet
:klem: Håper du har gode venner og familie som kan stille opp for deg nå!
Skrevet
:kose: Det var ikke bra... han var jo ikke stort å samle på må jeg si...
Gjest hubba
Skrevet (endret)
Hei,jeg og min samboer skulle gifte oss i august.men han har nå etter å ha sendt ut invitasjoner å alt gjort det slutt med meg sånn at bryllupet blir avlyst.Jeg er skikkelig nedfor nå

nå igjen

det forstår jeg godt at du er

håper dere eller han (for det er han som bør avlyse bryllupet) rekker å informere gjestene om situasjonen før dere får telefoner fra gjestene hvor de takker ja/nei

:klem: til deg

Endret av hubba
Skrevet

Dert var trist å høre, føler veldig med deg!!!! :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

er det noen som rakk å takke ja før dere fikk informert om bruddet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...