mamma_mia Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Vet det var et innlegg om dette for en stund siden.. Begynner dere å få ting i boks? Bare 3 mnd til den store dagen nå Selv har vi ordnet: * Lokale * Servitører * Mat * Toastmaster/dj * Fotograf * Brudekjolen med tilbehør * Brudepikekjole * Bryllupskaken skal bakes av svigermor (hun er kjempeflink) * Frisør/sminke * Brudebuketten (i dag) * Hvem som skal ha ansvar for blomster/pynting Mangler endel enda da, bl.a klær til brudgommen.. Men begynner å komme godt på vei. Har ordnet mye de siste par ukene, var knapt komt i gang før..
Lillebrud Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 oioioi! eg fikk en sånn stressa feeling i går da eg innså at det er faktisk bare 3 mnd igjen! og eg som har tatt det så med ro til nå.. Nå er det bare å sette igang! Det som er klart er: Lokale Kirke med pappa som prest:) serveringshjelp og ansvar for kjøkken Kjole (skal snart syes inn så er den klar) sko smykke,øredobber,tiara (mangler bare armbånd, og skal kanskje kjøpe et ekstra smykke for å vurdere hva som er finest) Bukett er bestilt frisør er bestiilt, skal snart bestille tid for prøvetime(nesten bestemt meg for hvilken frisyre) Musiker for kvelden Solist til kirke og kvelden toastmaster forlovere- en av dem har skrevet under erklæring, mangler for den andre klistremerker til gavene, ska kjøpe en liten bok til bh Mat drikke skal svigers kjøpe pappa skal være fotograf begynt å kjøpe inn bordpynt hm.. følte det var så lite dette her.. hva burde eg ha hatt mer på plass? Hm.. vet at eg er skikkelig på etterskudd med invitasjonene, skulle egentlig sende de ut senest påske, men de er eg ikke ferdig med.. uff, er skikkelig kjipt det, men de fleste vet når det er.
mamma_mia Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Synes du hadde ordnet masse jeg Glemte å ta med noe jeg: * Forlovere, min har skrevet under på papirene * Innbydelser (har levert ca halvparten , leverer etterhvert)
Gjest Frysepulver Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Mangler alt jeg... Brudgom, kirke, lokale, mat, fotograf - you name it
mowgli Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Mangler alt jeg... Brudgom, kirke, lokale, mat, fotograf - you name it ← :ler:
Lillebrud Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Dytter denne litt opp igjen! Jeg har i tillegg til min gamle liste fått gjort dette; Sendt invitasjoner (JIPPI) og fått mange svar spurt enkelte om å lage kake og fått svar, har laget liste over dette Kjøpt inn lys og pynt til blomsterdekorasjoner Begynt å lage en foreløbig bordoversikt Kjøpt en liten bok til gavene som skal ligge på bord bestilt servietter med trykk på skal sy inn kjolen i morgen Hmm... kommer ikke på mer i farten, men føler det tar form! Hadde en samtale med toastmaster i påsken, og la opp litt kjøreplan. Så den er påbegynt! jo! Vi har begynt på gavelisten som er blitt lagt ut.. Dere andre, noe mer dere har gjort? Hva mangler dere? Kjekt å utveksle erfaringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå