Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne aldri kjøpt en parfyme fra Britney, Beyonce, J. Lo og hva de heter alle sammen. Jeg ønsker rett og slett ikke å lukte Britney... Av den grunn har jeg aldri prøvd disse parfymene ordentlig, og det kan derfor hende at jeg går glipp av mange gode parfymer. Andre som bevisst styrer unna enkelte merker og parfymer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Slike prinsipper går jeg ikke etter når jeg er på jakt etter ny parfyme. Lukter en parfyme godt så lukter den godt og da kjøper jeg den :) Styrer heller unna de mest populære parfymene sånn at jeg ikke skal lukte likt som alle andre (helst innad i veniinnegjengen)

Gjest *Magica*
Skrevet

Jeg kjøper ikke "kjendisparfymer". Prøver heller ikke parfymer som har mye lys, luft og roser i reklamene sine - jeg liker best de litt tunge duftene.

Skrevet
Hehe.. Slike prinsipper går jeg ikke etter når jeg er på jakt etter ny parfyme. Lukter en parfyme godt så lukter den godt og da kjøper jeg den :) Styrer heller unna de mest populære parfymene sånn at jeg ikke skal lukte likt som alle andre (helst innad i veniinnegjengen)

Samme her. En stund gikk det mye i Tommy Girl fra Tommy Hilfiger og Hugo Boss var også populær en stund. Alle gikk jo rundt å lukta det samme :ler:

Skrevet

Jeg kunne aldri brukt Angel fra Thierry Mugler rett og slett fordi jeg brekker meg av lukten. :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet

Angel og Light Blue er no-no hos meg. Rett og slett fordi de er skikkelig påtrengende og kan kjennes på kilometers avstand, uansett hvor lite man bruker av dem. :forvirret:

Skrevet

Kjendisparfyme kan kanskje være god den, men jeg får hetta av bare tanken på å skulle lukte som Britney.... Så de styrer jeg unna. Og tunge blomsterdufter. Urgh....

Har egentlig bare en duft som jeg liker, en unisex-sak fra Calvin Klein. Husker aldri navnet, kjenner den igjen på flaska når jeg er på tax-free.... :sjenert:

Gjest Advena
Skrevet
Jeg kunne aldri kjøpt en parfyme fra Britney, Beyonce, J. Lo og hva de heter alle sammen. Jeg ønsker rett og slett ikke å lukte Britney... Av den grunn har jeg aldri prøvd disse parfymene ordentlig, og det kan derfor hende at jeg går glipp av mange gode parfymer. Andre som bevisst styrer unna enkelte merker og parfymer?

:Nikke:

Og jeg kjøper aldri igjen Cool Water fra Davidoff. Takler ikke lukta!

Skrevet

Nei, jeg takler heller ikke Light Blue eller Colwater. Det brekker jeg meg av. Men jeg brekker meg mest av Eternety Moment fra Calvin Klein og en sak fra Versace som heter Woman. Å fytti rakkern, for en lukt!

Ellers klarer jeg ikke kjøpe for feminine søte parfymer.

Jeg er ikke veldig glad i sitrusparfymer heller.

Må helst ha litt tyngde og litt krydder jeg.

Skrevet (endret)

Coolwater synes jeg er grusom! Ellers liker jeg egentlig den ene Britney-parfymen, men er usikker på om jeg vil ha den....

Endret av Rosenrød
Skrevet

Kjøper aldri

-kjendisparfymer

-tunge parfymer

Og enig med dere andre, Angel er helt grusom.

Skrevet

Angel er kvalmende!

Jeg har hatt J.Lo Glow, og den likte jeg godt, og nå har jeg fått en den som er lik bare sølvfarget -var det Nightglow den het mon tro? Den er også kjempegod.

Samme for meg om den har et "kjendisnavn" eller ikke bare den er god og passer til meg.

Skrevet
Jeg kunne aldri kjøpt en parfyme fra Britney, Beyonce, J. Lo og hva de heter alle sammen. Jeg ønsker rett og slett ikke å lukte Britney... Av den grunn har jeg aldri prøvd disse parfymene ordentlig, og det kan derfor hende at jeg går glipp av mange gode parfymer.

Samme her!

Trenger ny parfyme veeeldig snart, og er fortsatt ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe!

Skrevet (endret)

Hmm.. Jeg kommer aldri til å kjøpe Britney sin.. Selv om jeg kanskje skulle like den (Har ikke luktet på den). Men det er rett og slett fordi jeg har noe imot hele dama..

Sånn er det vel med det meste. Man styrer unna ting man har dårlige assosiasjoner med.

Jeg syns også Eternity fra CK lukter fantastisk og Ralph fra RL (Den turkise/blå)

Nå bruker jeg Ghost Summer Dream, den som ser ut som en lyseblå halvmåne...

Mamma kjøpte den på tax-free i London til meg for et par år siden, og når den var tom så ble jeg helt desperat etter å skaffe en ny..

Endte med at jeg bestilte 4 flasker fra PerfumeBay i USA.... :sjenert:

Men det var absolutt verdt pengene... ;)

Endret av Vihi
Skrevet

Kunne aldri kjøpt Be Delicious eller Red Delicious.

Gjest *Tara*
Skrevet

Bruker aldri tunge parfymer ... jeg har store problemer med å være i nærheten av kvinner som dynker seg i slike.

Om parfymen heter Britney eller noe annet spiller ingen rolle så lenge jeg liker duften ...

På dagtid bruker jeg aldri parfyme rett på huden ... jeg spruter i luften på badet og "går gjennom" luften der jeg sprutet .. Da slipper jeg å stinke som et parfymeri på jobb.

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hvem sitt kjendisnavn det står på

parfymeflaska..

Det er jo lukta man har på , ikke flaska. :legrine:

Og akkurat nå bruker jeg Britney Spears

"Fantasy", fordi den lukter godt :)

Gjest Zevon
Skrevet

Davidoffs Cool Water er rimelig oppbrukt (ikke lukter den godt heller). Heller ikke de andre klisjéene: Lolita Lempicka, Light Blue, Hilfiger, Hugo Boss Deep Red, osv.

Skrevet
Og jeg kjøper aldri igjen Cool Water fra Davidoff. Takler ikke lukta!

Syns den lukter godt jeg da!

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg bryr meg ikke om navnet, styrer unna sitrus, blomster og vanilje bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...