Gå til innhold

Ang. brudebuketten og pris...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer litt ang. brudebukett...syns de virker så dyre, og har egentlig ikke så veldig lyst til å betale "all verden" for en bukett som jeg skal ha bare for en dag...

Grunnen til det er vel ganske enkelt at jeg er ikke noe lidenskapelig "blomsterelsker" hvis jeg kan si det sånn.. :lol:

Men en bukett syns jeg likevel at jeg må ha.

Går det ann å bestille en vanlig bukett, med for eksempel røde og hvite roser, samt litt grønt i, og få det billigere hvis man ikke sier noe om at det er brudebukett? Syns å ha lest her inne en gang at det var noen som hadde gjort det.. Syns bare det er litt teit at prisen skal stige med en gang de hører at det er til et bryllup.

Egentlig bare en tanke som slo meg...noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du vil ha en vanlig tett rund bukett ,og at du skal bruke den til brullup, for da lager de den penere og du betaler ca 4-500,isteden for 3-4 hvis d var en gave.Til brud trengs mer blomster og 1 sotering enn hvis det var en gave. skulle du hatt en tilsvarende ekte brudebukett hadde prisen vert ca.12-1500,-.

Det er noen som vil ha "falske"brudebuketter,så du er ikke alene.Menn for all del si hva den skal brukes til slik at dekoratøren kan og skal gjøre det beste ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...