Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Advena
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med K-Pak fra Joico.

Skrevet

Kanskje en hårkur nå og da ville hjelpe på det.?!

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Advena
Gjest Deception
Skrevet

K-Pak gir ikke noe særlig fuktighet, mest proteiner, så hvis håret ditt er tørt, vil ikke denne være nok. Hva med å kombinere en proteinshampo med en fuktgivende balsam, for eksempel? Joico har begge deler hvis du klikker deg gjennom utvalget på LF.

Skrevet

Jeg har brukt oliven-shampoo og balsam fra bodyshop i en måned nå, og håret mitt har aldri vært så fornøyd før!! Den er for normalt til tørt hår.

Seriøst, det er ingen andre hårprodukter som har klart å gjøre håret mitt så blankt og mykt og fint!! :) Og det inkluderer MANGE forskjellige dyre frisør-merker...

Skrevet
K-Pak gir ikke noe særlig fuktighet, mest proteiner, så hvis håret ditt er tørt, vil ikke denne være nok. Hva med å kombinere en proteinshampo med en fuktgivende balsam, for eksempel? Joico har begge deler hvis du klikker deg gjennom utvalget på LF.

Til tross for dette er K-Pak den shampoen og balsamen som har vært mest effektiv for mitt tørre hår (det er ikke slitt).

Gjest Deception
Skrevet
Til tross for dette er K-Pak den shampoen og balsamen som har vært mest effektiv for mitt tørre hår (det er ikke slitt).

Er det rart at det er vanskelig å finne det riktige? :ler:

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Advena
Skrevet
Er det rart at det er vanskelig å finne det riktige? :ler:

Nei... :ler:

Gjest Deception
Skrevet

Håret mitt ble skikkelig stålullaktig av olivenserien fra Body Shop, og jeg har ikke tørt hår i utgangspunktet.

Mine favoritter er Kerastase (som du ikke liker), og Matrix Biolage. I Biolage-serien finnes helt supre fuktighetsprodukter, i hvertfall ifølge produktanmeldelsene på MUA. Jeg har hittil bare prøvd serien for farget hår, men den anbefales. :)

Skrevet
Håret mitt ble skikkelig stålullaktig av olivenserien fra Body Shop, og jeg har ikke tørt hår i utgangspunktet.

Så rart!! Men forskjellig hår reagerer jo forskjellig på forskjellige produkter... :ler:

Jeg har i allefall tørt hår i utgangspunktet, og har med bodyshops olivenserie fått så nært jeg kan komme silkehår... ;)

Skrevet

Skriver under på anbefalingen av produkter fra Matrix Biolage-serien. Mye bra produkter!

Gjest Advena
Skrevet

Ang. Matrix så er det vel da Hydrating dere tenker på?

Gjest Deception
Skrevet
Ang. Matrix så er det vel da Hydrating dere tenker på?

Ja, det er det nok. I tillegg har de Ultra Hydrating for ekstremt tørre hårtyper.

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Advena
Skrevet

Oleo Relax shampoen i Nutritive serien til Kerastase er kjempegod :)

Og så lukter den kjempegodt. Du kan få kjøpt reiseutgave an den og hårkuren på LF, men det er dyrt i forhold til en fullsize shampo.

Gjest Advena
Skrevet
Oleo Relax shampoen i Nutritive serien til Kerastase er kjempegod  :)

Og så lukter den kjempegodt. Du kan få kjøpt reiseutgave an den og hårkuren på LF, men det er dyrt i forhold til en fullsize shampo.

Gir denne fukt?

Skrevet

Jeg klarer ikke å bruke Redken eller Kerastase, føler håret blir fett og tungt. Tror det er for mye "pleie" for mitt nordiske hår. Bruker Silker fra KMS eller Biotherm sin. Hårkur fra Biotherm. Har mykt hår som er lett å gre!

Skrevet
Gir denne fukt?

Ja, tror dette er en ren fuktighetsshampo, men er ikke helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...