Gjest Corto Maltese Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg vil bare si at verdens elskede president George W. Bush gjør en fantastisk jobb med og skape fred og sikkerhet i verden. Spesielt er jeg imponert hvor godt han hånterer Irak. Jeg synes vi alle burde sende vår store tanknemlighet til USA for den 1 gangen de hjalp Norge i Krig for nesten 70 årsiden. hjalp....hjelpte....nei vel samme det
mr. louis Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg vil bare si at verdens elskede president George W. Bush gjør en fantastisk jobb med og skape fred og sikkerhet i verden. Spesielt er jeg imponert hvor godt han hånterer Irak. ← I en tid da muslimsk fundamentalisme brer om seg kunne Irak ha fortsatt å være et ordnet stabilt land i et område med mer eller mindre ustabile regimer. Irak var et hardt diktatur men hva har Bush og Blairs tropper gjort med landet? Mer enn hundre mennesker blir drept hver dag og yankeene har mistet flere under krigen enn 11/9 2001 under angrepet på the twin towers og det angivelige angrepet på Pentagon, ja det var jo et angrep, men fra hvem tro. Vel, det var ikke det jeg ville dvele ved, det jeg tenker på er at uten det "vestlige" angrepet på Irak hadde muslimsk terrorisme hatt langt dårligere tider. Muslimer andre steder f.eks. i Africa har stor suksess, inspirert av motstanden muslimene i Irak gjør mot "den store satan". De ser at USA faktisk muligens kan beseires, og oppi dette lar USA ett av sine land i Africa de overtok etter den tidligere diktatoren Mengistu Heile Mariam som måtte flykte til sin kompis Robert Mugabe, Ethiopia kjøpe våpen fra Nord Korea Ja hvordan dette vil fortsette vet ikke jeg, men ting er så uforutsigbart at fremtiden er svært uforutsigbart for mange land.
Tussijenta Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 begynte å lura på om du meinte dette men det er fint å lesa at det er ikkje berre me som hater det USA krapylet.
Gjest Corto Maltese Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 jeg mener det...........Bush gjør en strålende jobb. sier man noe annet så tror man på konspirasjons teorier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå