Gjest Tweek Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg tenkte litt på dette, selv bruker jeg begge hendene. Altså når jeg tar mascara på venstre øye bruker jeg ventre hånd og når jeg tar på høyre øye bruker jeg høyre arm. For mewg er det skikkelig rart å bare bruke den ene, da føler jeg meg hemma.
iss Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Begge? Jeg klarer ikke bruke venstre, bruker kun høyre... For jeg er jo høyrehendt
Vihi Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Bare høyre her også.. Merker jeg er litt mindre stødig med venstre, gitt..
Karamba Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Bruker begge jeg også. Venstre hånd til venstre øye og høyre til høyre øye...
Nemesis Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Jeg er nå venstrehendt men bruker begge hendene ved påføring. Syns det ser litt komisk og klønete ut når veninner bare bruker den samme hånden på begge øynene
MsRP Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Jeg bruker venstre til venstre øye, høyre til høyre øye... Måtte jo selvfølgelig nå prøve å bruke høyre på begge, men det er unaturlig og klumsete!! Altså, nesa mi er jo i veien for "håndtaket" på mascaraen... Nei, det fikk jeg ikke til!! Hehe...
Rexina Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Jeg tenkte litt på dette, selv bruker jeg begge hendene. Altså når jeg tar mascara på venstre øye bruker jeg ventre hånd og når jeg tar på høyre øye bruker jeg høyre arm. For mewg er det skikkelig rart å bare bruke den ene, da føler jeg meg hemma. ← Jeg også, men jeg er beggehendt. Klarer alt med begge hender, skrive også
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Jeg kan bare se for meg resultatet hvis jeg skulle forsøke å ta på mascara med venstre hånd... Nei, her er det høyre som gjelder for begge øyne.
aline Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 hovedsakelig høyre på begge, kan alltids hjelpe til litt med venstre på venstre øye, innerste vippene mot øyekroken, men ellers bruker jeg høyre, tror jeg..
Majka Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 (endret) Bare høyre. Tror ikke venstre duger til den slags presisjonsarbeid. Endret 4. april 2007 av Majka
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 Både muskelkraften og finmotorikken i min venstrehånd er ikke noe å skryte av, så jeg holder meg til høyrehånd når jeg skal ta på maskara. Hadde nok ikke blitt ett like fint resultate. Men det skal jeg jammen prøve en gang. En annen ting jeg lurer på ang. dette: Når dere tar på maskara enten med høyrehånd på høyre øye eller venstrehånd på venstre øye, så får man jo den tynne tuppen inn mot øyekroken. Men når dere bytter hånd, tar dere da på med den tynne tuppen ytterst, eller snur dere på armen og tar på samme vei?
Gjest Fruktfat Skrevet 4. april 2007 #20 Skrevet 4. april 2007 Men når dere bytter hånd, tar dere da på med den tynne tuppen ytterst, eller snur dere på armen og tar på samme vei? ← ja jeg bruker høyre hånd på begge øyne, men vrir på hånda når jeg skal ta på på venstre øye. da er heller ikke nesa i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå