Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange skygger fra Chanel og YSL som jeg liker godt, men kunne tenke meg å prøve andre merker også. Hvilke merker synes du har skygger som sitter godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har en god base, så kan du omtrent bruke hva du vil :) Et eksempel er Art Deco sin base. Ellers liker jeg godt Dior og Lancome.

Skrevet

Bruker base fra Guerlain, men synes likevel det er forskjell på skyggene. For eksempel sitter YSL mye bedre enn Chanel på mine øyenlokk uavhengig om jeg bruker base eller ikke.

Skrevet

Synes Guerlain sine sitter godt.

Julie

Gjest Jadis
Skrevet

Jeg bruker øyenskygge fra GloMinerals.

Skrevet

Hva er "base" ? :P

Jeg liker Isadora sine øyenskygger. :) Bruker de bare rett på huden, uten denne base-saken.

Skrevet

Ja, hvor får man kjøpt "base"??

:)

Skrevet

Base er noe man tar på før øyenskyggen for at den skal sitte bedre. Jeg har en fra Guerlain, men de fleste merker har en base.

Skrevet
Base er noe man tar på før øyenskyggen for at den skal sitte bedre. Jeg har en fra Guerlain, men de fleste merker har en base.

Er det flytende, gjennomsiktig eller er det pudderform - med farge. Lyst?

Tak for svar :)

Skrevet

Det finnes vel forskjellige typer base, men den jeg har er i en liten krukke. Det er som en fast, beigefarget krem. Vanskelig å forklare. Tar bittelitt på fingeren og klapper det på øyenlokkene før jeg tar på øyenskygge. Funker veldig bra!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har prøvd basene fra ArtDeco og Make Up Store, og den fra ArtDeco var super, mens den andre fikk sminken til å smitte etter kort tid. Av skygger liker jeg mange forskjellige, men bruker ikke øyeskygge så ofte, og mest lyse farger, og da er ikke holdbarheten like nøye. Av dyrere merker har jeg flest skygger fra Chanel.

Skrevet

* Chanel

* YSL

* Lancome

* Clinique

* Dior

Det er fra disse merkene jeg har mine favoritter.

Skrevet

Liker Lancome, Chanel og IsaDora.

Skrevet

Mac, Makeup store og Chanel har best skygger synes jeg.

Skrevet

Jeg velger ikke bare ut i fra hvem som sitter best, men det er jo klart at det er viktig. Mine favoritter er Chanel, IsaDora, Dior og Guerlain.

Av øyeskyggebaser som skal hjelpe til så skyggen sitter lenger, liker jeg ArtDeco og Clinique.

Skrevet

Isadora er en gammel favoritt, ellers har jeg såvidt prøvd ID og likte veldig godt både fargen, glansen og konsistensen (veldig finmalt) på disse, så kommer til å kjøpe fler... Og Shimmer Cubes fra Body Shop.

Synes endel skygger smitter, så skal også investere i base, har bare ikke skjønt hvor jeg finner det... Må vel spørre parfymedamen, tenker jeg...

Skrevet

Jeg liker veldig godt øyeskyggene fra MAC, synes de sitter godt.

Men jeg har aldri hørt om base, så kanskje jeg skal forsøke det?

Skrevet

Har alltid likt clinique og Mary kay... Men nå har jeg akkurat kjøpt loreal star secrets Nydelig, og billig. Fargen til bollywooddama Aishwarya Rai helt fantastisk. (Uvanlig Vakker dame også da)

Skrevet

Jeg synes Estée Lauder har gode øyenskygger, især Pure Color. Drysser ikke det grann. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...