Philippa Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg husker jeg prøvde denne da den kom, og syntes den var kvalmende søt. Har prøvd den igjen nå, og blir ikke helt enig med meg selv om jeg liker den eller ikke. Synes lukten er god, men at den kanskje er for sterk og for søt. Har ikke prøvd den på huden, så jeg vet ikke hvordan den utvikler seg på meg. Er den veldig sterk? Og orker man den søte lukten en hel dag?
Lola83 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg liker den også, men er blitt litt lei den. Tror jeg fikk litt overkill på den i fjor sommer
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 For min smak er den altfor sterk og altfor søt. Jeg liker tyngre parfymer, men har ikke lyst til å lukte karamell og sukkerspinn. Dessuten er den altfor pop.
Rexina Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Likte den første gang jeg luktet den og hadde den på, men neste gang jeg skulle teste, synes jeg den var altfor søt og kvalmende, og siden har jeg ikke likt den så godt.
Parfumfreek Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Synes ikke den lukter vondt akkurat, men ville aldri orket å ha den på meg. Heftige saker!
Gulphild Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Den virket da grei den, fikk gratisprøve på den i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå