blablaaaaa Skrevet 4. april 2007 #1 Del Skrevet 4. april 2007 Vi sitter i et åpent landskap på jobben. Han sitter bak meg og klikker hele dagen med en pen. Jeg holder på å bli sprø...klikk, klikk... klikk, klikk.... Hvordan skal jeg be ham om å holde opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 4. april 2007 #2 Del Skrevet 4. april 2007 Skrik drithøyt HOLD DEN JÆVLA PENNEN I RO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2007 #3 Del Skrevet 4. april 2007 Bytte ut pennen hans med en det ikke går an å klikke med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 4. april 2007 #4 Del Skrevet 4. april 2007 Jupp! Sørg for at alle klikke-penner fjernes. Om han allikevel klarer å lage lyd, gi ham fargeblyanter! Det er noen som bare MÅ lage lyd hele tiden, er jo et sant mareritt å være i nærheten av slike. På lesesal f.eks, med tastatur-killer på nabopulten...argh!!!!!!Det er ikke nødvendig med rå makt for å skrive på tastatur! Det er ikke nødvendig å slafse høylydt om man spiser et eple! Og det er ikke nødvendig å klikke med penner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 4. april 2007 #5 Del Skrevet 4. april 2007 Den eneste måten å få han til å slutte på er å be han pent om han kan holde opp med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 5. april 2007 #6 Del Skrevet 5. april 2007 Personlig synes jeg at folk som lar seg påvirke av slike uvaner burde lære seg å ikke la seg påvirke i stedetfor å hele tiden syte på at andre skal tilpasse seg dem. Mange som ikke skjønner at samarbeid betyr å tilpasse seg hverandre, ikke at andre skal tilpasse seg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 6. april 2007 #7 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg jobber i kontorlandskap sammen med ei som plystrer, nynner og prater med seg selv.... Har etterhvert klart å lukke ørene for pratingen hennes, med den konsekvens at jeg ikke hører når hun faktisk prater til meg, heller, og hun blir irritert på meg for at jeg ikke svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 8. april 2007 #8 Del Skrevet 8. april 2007 Men ærlig talt, å sitte å høre på klikking hele dagen lang er jeg sikker på at de fleste av dere hadde blitt gale av. Jeg er heldig sånn, jeg bruker høreapparat og kan bare skru av om jeg ikke vil høre på noe. Men jeg syns du TS, skal be kollegaen din om å holde opp med klikkingen, fordi du føler at det er forstyrrende. Be om det på en pen måte. Hvis du syns det er vanskelig, eller hvis han ikke vil, ville jeg tatt det opp med sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #9 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde gått bort, tatt pennen hans og kastet den på andre siden av rommet! Det gjorde jeg med ei klassevenninne av meg, tror hun skjønte hintet... men d blir kanskje noe annet med en arbeidskollega da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 8. april 2007 #10 Del Skrevet 8. april 2007 Mange som ikke skjønner at samarbeid betyr å tilpasse seg hverandre, ikke at andre skal tilpasse seg deg. ← Og i det å tilpasse seg hverandre ligger det kanskje å kutte ut slike ting som kan være irriterende for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå