Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva driver småskolebarnet ditt med på fritiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Driller i skolekorps, og skal begynne å ri etter påske.

Hun har tidligere spilt fotball og gått på turn, men måtte ta et valg om hva hun skulle gjøre da drilltroppen hun går i driver i hovedsak med drilldans. Det krever mye trening og de er stadig med på konkurranser.

Hun valgte drillen.

Endret av c",)
Skrevet

Sønnen min på 10 går på TaeKwonDo - men har sagt opp og blir ferdig med det neste mnd. Han vil heller begynne på turn.

Før TaeKwonDo gikk han på Kickboxing... han er litt lei kampsport nå, sier han...

Skrevet

Mine jenter spiller på Musikkskole, en på fiolin og en på piano. ellers har de en etermiddag i uka hvor de går på hip-hop. Og det er alt vi har plass til. Spillingen krever litt øving, og det skal også være tid til både lekser, venner og det å gjøre ingenting.

Skrevet

Jenta vår på 9 holder på med dans-mix i regi av kommunen som har en kulturskole. Hun lærer ballett, jazz, hip-hop, folkedans, også er hun med i en teatergruppe.

Gjest Tabby
Skrevet

Datteren min på 8 går på riding, har holdt på i 2 år.

Junior på snart 5 år går på hockeyskole i vinterhalvåret. Ingenting nå,, siden det er sommerferie. Bare sykling og rulleskøyter... (mor og far er veeeldig glad i hockey... ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...