mamma_mia Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Fant brudekjole med slør og tilbehør forrige lørdag.. Skal gå å finne ut hvordan jeg skal ha brudebuketten i dag, fikk beskjed om å ta med tiaraen og smykket mitt så hun i butikken ser hva som står i stil.. Jeg prøver på sløret, tiaraen og smykket bare for moro på badet.. Synes sløret ser litt rart ut bak, tror bare det ligger litt skjevt.. Så tar jeg det av og ser at det er en stor revne og et hull en annen plass i sløret! Forstår ikke hvordan det er blitt slik..! God start på dagen ja.. Kostet 1.300 kr også.. Hva i søren gjør jeg nå..!?
Gjest Blondie65 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Fant brudekjole med slør og tilbehør forrige lørdag.. Skal gå å finne ut hvordan jeg skal ha brudebuketten i dag, fikk beskjed om å ta med tiaraen og smykket mitt så hun i butikken ser hva som står i stil.. Jeg prøver på sløret, tiaraen og smykket bare for moro på badet.. Synes sløret ser litt rart ut bak, tror bare det ligger litt skjevt.. Så tar jeg det av og ser at det er en stor revne og et hull en annen plass i sløret! Forstår ikke hvordan det er blitt slik..! God start på dagen ja.. Kostet 1.300 kr også.. Hva i søren gjør jeg nå..!? ← Du går til butikken og forlanger pengene tilbake eller nytt slør. Dette er ikke holdbart.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Du går til butikken og forlanger pengene tilbake eller nytt slør. Dette er ikke holdbart. ← Helt enig...
MayaM Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Helt enig med dem 2 over! Dette er reklamasjonsrett!!
mamma_mia Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 Ja, jeg skal forlange pengene tilbake eller nytt slør. Bare litt dumt for butikken er et stykke unna her jeg bor også..Men skal tilbake i juni for å hente kjolen (skal leie).. Skal ringe dem på tirsdag etter påsken å høre hva de sier.
mamma_mia Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Forstår bare ikke hvordan det skjedde, halve sløret er revnet opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå