Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler litt på det... Bare pes å dra rundt på veske den dagen. Blir nok til at jeg utstyrer forlover med veske med alt nødvendig i stedet.

Skrevet

Følger med en liten, søt veske med kjolen min, med en detalj av mønsteret på.

Kommer til å putte kleenex og lebestiften min i den. Hvorvidt jeg kommer til å ha den med meg/vite hvor den er, er en helt annen sak, så min forlover utstyres med alt det viktige (må visst ha to like lebestifter jeg...) Det er hun helt innstilt på, så hun må nok ha stor veske hun...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg, det er jeg heeelt nødt til! Jeg er avhengig av å ha med meg både det ene og det andre...

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt til å ha veske ja. En liten til leppestift og lommetørkle og pudder og annet "superviktig", denne er det mulig jeg lar forloveren ta med opp og legge ved stolen så kan jeg hente lommetørkle i den, eventuelt så får jeg noen til å legge et lommetørkle på stolen. (det er vanlig å legge dette til forloveren, men jeg vil heller ha egen veske) Den lille vesken regner jeg med at jeg tar med til middagsbordet ol, men ellers legger fra meg et fast sted. Så skal jeg ha en større til hårspray, ekstra strømper og alt mulig jeg muligens får bruk for i løpet av dagen, denne legger jeg i nærheten av badet.

Endret av Mies
Skrevet

Nei - hadde ikke veske.

Sa heletiden før bryllupet at jeg ikke skjønte hvorfor folk hadde det og sier det fortsatt.

Jeg hadde puttet en lebestift og to kleenex"ark" i vesken til forlovern min i tilfelle....men de ble ikke tatt frem de heller....deilig å slippe å ha ting å drasse på.....

Skrevet

Jeg skal ha veske, ja, det følger med kjolen. Kommer til å ha kleenex og lebestift i den. Og så må jeg ha en annen veske, med litt større ting i, ekstra strømper, mer sminke, kanskje. Vet ikke helt hvordan jeg skal få den med meg, da. Vi skal ha vielsen og festen samme sted, og vi kommer i bil og alle vil se at vi går ut av bilen. Blir litt merkelig å drasse med seg en ryggsekk ut av bilen da.

Gjest SkalBliKone
Skrevet
åja, jeg trenger veske. Fikk meg ei grei veske på agape

Åååå, den var søt :)

Skrevet

Nei ser ingen hensikt med veske. Har allerede mye å dra på.. Alt jeg trenger kan fordeles i mors og svigermors veske, så slipper jeg å tenke på det!

Skrevet

Hm, det har jeg ikke tenkt på ... Egentlig klarer jeg meg ikke uten mobilen min- men det vil jeg tro ikke blir noe problem på den store dagen ;)

Hva trenger jeg å ha med meg da? Sminket blir jeg av profesjonnelle, så jeg antar jeg ikke trenger ha med meg sminke?

Deo, parfyme, lommetørklær?

Skrevet

Ja, jeg må ha veske. Jeg er bl.a. avhengig av medisiner i løpet av dagen, og i tillegg er det greit å kunne ha med meg lebestift, kleenex, hodepinetabletter o.l. som man kan få bruk for. Har funnet en stilig veske som passer perfekt til kjolen min. Akkurat passe stor til alt jeg trenger, og det er ikke akkurat tungt å bære. Kunne selvsagt latt Mamma bære alt, men jeg synes faktisk det ble stilig med veske (men nå skal ikke jeg gifte meg i en typisk brudekjole da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...